موضوعات داغ

زمان ثبت نام مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بزودی اعلام خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که تصمیم‌گیری در مورد زمان شروع ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش به زودی اعلام خواهد شد.

آقای مهدی تقدسی گفت: پس از پایان زمان ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو، اسامی به خودروسازان اعلام و فراخوان واریز وجه به متقاضیان ارسال شده است.

وی افزود: این خودروها بر اساس اولویت قبلی و بر اساس فراخوان خودروساز و تحویل فوق‌العاده 3 ماهه در نظر گرفته شده‌اند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه نتایج اولویت‌بندی تخصیص خودرو برای متقاضیان شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو اعلام شده است، گفت: کرمان موتور با چهار مدل خودرو و شرکت مدیران خودرو با پنج مدل خودرو با تحویل 3 ماهه برای متقاضیان اولویت‌بندی شده‌اند.

تقدسی در مورد زمان ثبت‌نام مرحله سوم خودرو در سامانه، افزود: به‌زودی زمان شروع ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش، اعلام خواهد شد.

خودروهای مشمول ثبت‌نام مرحله دوم

بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مدیران خودرو برای ثبت‌نام مرحله سوم در نظر گرفته شده‌اند. خودروهای کرمان موتور شامل مدل‌های جک J4، J7، S3 و S5 و خودروهای مدیران خودرو شامل مدل‌های آریزو 6، FX، تیگو 7، X22 و X55 می‌باشند که با تحویل 3 ماهه برای متقاضیان اولویت‌بندی شده‌اند.

بنابراین متقاضیان می‌توانند برای خرید این خودروها پس از اعلام زمان شروع ثبت‌نام، به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/14
سلام من چندبارثبت نام کردم اسمم درنیامده بازمجددابایدثبت نام اولیه انجام دهم متشکر
1402/6/14
ماشین شاسی بلند
1402/6/15
سلام مسولان گفته بودند برای کسانی که نوبت انها به زمستان ۱۴۰۳افتاده امکان ویرایش خودرو خواهد بود درصورتی که اتفاق نیافتاد از شرکت سایپا فقط دوشرکت کرمان وبهمن امکان ویرایش اتفاق افتاد
1402/6/15
اول همونهایی که در مراحل اول ثبت نام کردند تحویل بدند
1402/6/18
من در مرحله دوم ثبت نام کردم ولی ماشین در نیومد و گفتن مرحله سوم الان که ثبت نام کردم بازم هیچی