موضوعات داغ

سدان وارداتی ایران خودرو به گمرک رسید، دانگ فنگ شاین مکس در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو پس از معرفی خودرو سدان دانگ فنگ شاین مکس، حالا در حال عملی کردن واردات این خودرو است و تعدادی از این خودرو در گمرکات رویت شده است.

پیش از این اعلام شده بود که واردات 4500 دستگاه دانگ فنگ شاین مکس در دستور کار بزرگترین خودروساز کشور قرار دارد و تعدادی از این خودروها برای انجام مراحل ترخیص به گمرک کشور رسیده است و احتمالا به زودی شاهد عرضه این خودرو باشیم.

دانگ فنگ شاین مکس از دو نسخه بنزینی و هیبریدی برخوردار است. در مرحله اول عرضه مدل بنزینی به بازار ایران عرضه خواهد شد و مدل هیبریدی آن نیز در آینده عرضه می‌شود.

دانگ فنگ شاین مکس

مشخصات فنی دانگ فنگ شاین مکس بنزینی

نسخه بنزینی دانگ فنگ شاین مکس به عنوان یکی از خودروهای مدرن دارای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو می‌باشد. این موتور با استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI، توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد. با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه WET و سه مد رانندگی اسپرت، نرمال و اکو در دسترس راننده قرار دارد. علاوه بر این، مصرف سوخت در بهترین شرایط تنها 6.2 لیتر برای هر 100 کیلومتر است.

نسخه هیبریدی دانگ فنگ شاین

نسخه هیبریدی دانگ فنگ شاین مکس با ترکیبی از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو و موتور برقی با آهنربای دائمی، به شما عملکرد برتری ارائه می‌دهد. این سیستم هیبریدی توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را داراست. با نصب موتور برقی و باتری، وزن این نسخه افزایش یافته و عملکرد بهبود یافته‌ای دارد. همچنین، مصرف سوخت بسیار کمتری دارد که در هر 100 کیلومتر تنها 4.3 لیتر بنزین مصرف می‌شود.

فضای داخلی دانگ فنگ شاین مکس

امکانات و تجهیزات دانگ فنگ شاین مکس (آئولوس Yixuan Max)

این خودرو با دارا بودن چراغ‌های LED جلو و عقب، سیستم سنسور نور، صندلی‌های Zero Gravity، نورپردازی داخلی و سانروف پانورامیک بزرگ و... در سطح مناسبی از امکانات قرار دارد.

این خودرو از ویژگی‌های خودرانی نیمه‌خودکار سطح 2 برخوردار است. با استفاده از سیستم‌های کمکی راننده و کنترل‌های هوشمند از جمله کروز تطبیقی (ACC) و سیستم کمکی پارک خودرو تجربه رانندگی شاین مکس بهبود می‌یابد

صندلی‌های برقی قابل تنظیم در چهار جهت و تنظیم گودی کمر با مموری، سردکن و ماساژور در صندلی راننده نیز از دیگر امکانات این خودرو است.

امنیت و حفاظت در دانگ فنگ شاین مکس

سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، دوربین دنده عقب با رزولوشن بالا و دید 360 درجه، هشدار‌های برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از مسیر و هشدار بازکردن درب‌ها از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو هستند که به بهبود ایمنی در جاده کمک می‌کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/26
از نظر ابعاد و طراحی و توان فنی خیلی شبیه به KMC J7 کرمان موتور هست .