موضوعات داغ

دستگیری بیگانگان فضایی توسط پلیس! + عکس

عکس مطلب اول
عموماً در فیلم‌های علمی تخیلی که محوریت اصلی فیلم در مورد بیگانگان یا اصولاً آدم فضایی‌ها می‌چرخد، می‌بینیم که بخشی از وسایل نقلیه آن‌ها هوایی بوده و به صورت گردی شکل تحت عنوان "بشقاب پرنده" به نمایش در می‌آیند. حال در روستای کوچک "گوری"، واقع در شهرستان وکسفورد ایرلند یک سفینه فضایی کوچک دیده شده که برخلاف وسایل نقلیه آدم فضایی‌ها، دارای چرخ بوده و با سرعتی بسیار اندک بر روی سطح خیابان حرکت می‌کند که در نهایت توسط پلیس محلی ایرلند دستگیر می‌شود.
این بشقاب پرنده زمینی در واقع توسط فردی 53 ساله به نام"علی کمال علی"، یکی از دانش آموزان سابق اسلینگتون لندن ساخته و پرداخته شده است. براساس گزارشات، وی علاقه بسیار زیادی به موجودات فضایی دارد، به همین دلیل دست به ساخت چنین وسیله‌ای عجیب و غریب زده است.
به صورت دقیق‌تر، برای ساخت این ایده از دو اسکوتر برقی و یک بدنه بشقابی شکل همانند بشقاب پرنده‌ها استفاده شده است، اما برای ساخت آن یک سری معیارها و استاندارد‌های جاده‌ای همچون عرض یک وسیله نقلیه شهری در نظر گرفته نشده است، به همین دلیل این وسیله ابتکاری به دلیل عرض بیش از حد مجاز توسط پلیس محلی "گوری" متوقف شده است. علاوه بر این‌ها، فرد سازنده از لیزرهای نوری و یا حتی وسیله تولید دود هم استفاده کرده است تا وسیله ابتکاری خود را به طرح بشقاب پرنده‌ها نزدیک‌تر کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/22
ماشین پلیس ایرلند هیوندای النترا هست؟؟؟
1395/5/23
با سلام...
یه نکته عجیب...صنعت کره با 40 سال سابقه !!!!...اونقدر نفوذ پیدا کرده که در این تصویر از یه روستای کوچیک در ایرلند(!!!!!!!!!!)...
...( با توجه به تصاویر ) با وجود ماشین های فولکس و ب ام و آلمان ، ولی ماشین پلیس کره ای هستش !!!!
هیوندای گفته بود که مدل i40 مخصوص بازار اروپا طراحی شده...ولی،
به شخصه تصور نمی کردم به این زودی و اونم تا این حد ! ازش استقبال بشه !!
1396/4/28
با توجه به قیمت پایین و آپشنای بالای هیوندایی ( البته عمر مفید کم خودرو نکته ی منفیه) خودروی بسیار مناسبی برای پلیسه.
استفاده ی یک خودرو به عنوان خودروی پلیس نشان از استقبال زیاد نیست
مثل این میمونه که بگیم چون سال ۲۰۰۳ ماشینای پلیس ایران بنز شدن یعنی استقبال ایران از بنز زیاد بوده
در صورتی که در اون زمان کمتر کسی توان خریدن بنزای سی ۲۰۰ رو داشت