موضوعات داغ

جک QX پلاگین هیبریدی با قیمتی کمتر از بیست هزار دلار عرضه شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شاسی بلند پلاگین هیبریدی جک QX با محدوده قیمتی ۱۷۸۰۰ تا ۲۰۶۰۰ دلار عرضه شد. QX اولین مدل پلاگین هیبریدی جک به عنوان بخشی از استراتژی این برند برای افزایش سلطه خود در بازار خودروهای برقی جدید است.

در ماه آگوست، جک ۵۳۹۰۰ دستگاه خودرو به فروش رساند که افزایش سالانه ۱۹.۵۵ درصدی را نشان می‌دهد و فروش کلی این برند از ژانویه تا آگوست به ۳۸۳۲۰۰ دستگاه رسید که نشانگر افزایش سالانه ۱۸.۲۷ درصدی بود.

این مدل جدید در واقع نسخه پلاگین هیبریدی جک سهول QX محسوب می‌شود. در نمای جلوی شاهد جلوپنجره بدون حاشیه با تزئینات کرومی افقی هستیم. چراغ‌های جلوی دوگانه که این روزها در بین خودروهای جدید چینی رایج هستند در این مدل هم به چشم می‌خورند.

در عقب دو خروجی اگزوز، چراغ ترمز در ارتفاع بالا و چراغ‌ عقب سراسری دیده می‌شوند. این مدل از رینگ‌های پنج‌پره مشکی بهره می‌برد.

جک QX

جک QX پلاگین هیبریدی کمی کوچکتر از BYD سانگ پرو و جیلی گلکسی L7 بوده و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب از چپ به راست ۱.۷/۱.۹/۴.۶ متر و فاصله محوری آن ۲.۷۲ متر است.

در کابین از طراحی چندرنگ استفاده شده و کنسول مرکزی با حداقل تعداد دکمه‌های فیزیکی ساده‌سازی شده است. این مدل از پنل ابزار ۱۲.۳ اینچی LCD و نمایشگر کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد. سیستم عامل داخلی توسط HiCar هواوی پشتیبانی می‌شود که نسخه مشابه کارپلی اپل است. سرنشینان همچنین می‌توانند از طریق فرمان‌های صوتی به کمک هوش مصنوعی iFlytek با خودرو تعامل داشته باشند.

سیستم کمک‌راننده پیشرفته سطح ۲ این خودرو از کروز کنترل تطبیق‌پذیر، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر و کمک به حفظ مسیر پشتیبانی می‌کند.

پیشرانه پلاگین هیبریدی جک QX براساس معماری MIS این برند توسعه یافته که شامل یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ساخت فودی، موتورهای برقی و یک بسته باتری لیتیومی سه‌گانه می‌شود. این موتور توان ۸۱ کیلووات و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر تولید می‌کند و بازده حرارتی آن ۴۳.۰۴ درصد است. زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۷.۳ ثانیه و مصرف سوخت آن ۱.۳۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

جک QX

بسته باتری لیتیومی سه‌گانه با ظرفیت ۲۱.۶۸ کیلووات ساعت، برد حرکتی برقی ۱۲۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. برد حرکتی کلی آن ۱۳۰۰ کیلومتر است. این مدل از دو روش شارژ سریع و کند پشتیبانی می‌کند. به گفته جک، شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد این خودرو با شارژ سریع DC تنها ۲۶ دقیقه و شارژ ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آن با شارژ آهسته AC حدود ۳.۵ ساعت طول می‌کشد. جک QX پلاگین هیبریدی سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت را ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد