موضوعات داغ

جدیدترین خودرو گروه بهمن را بشناسید، فنگون E5 در شوروم BM Cars + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

دانگ فنگ فنگون E5: کراس اوور پلاگین هیبریدی جدید بهمن موتور

شوروم BM Cars، در مدت کوتاهی پس از افتتاح و معرفی خودرو جدید بستیون T77، حالا میزبان دومین محصول وارداتی این شرکت با نام فنگون E5 است.

بر اساس اخبار منتشر شده کراس اوور جدید و پلاگین هیبریدی دانگ فنگ فنگون E5 یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن و برند BM Cars برای عرضه به بازار ایران است.

گروه بهمن، که به تازگی شوروم جدید خود را در مرکز خرید ایران مال تهران افتتاح کرده و با برند جدید BM Cars به عرصه خودروهای وارداتی و ویژه عرضه محصولات خواهد پرداخت، پس ازمعرفی برند بستیون در مشهد، حالا نوبت به دانگ فنگ فنگون E5 رسیده است. این اقدام نشان از تصمیم گروه بهمن برای تنوع و توسعه تولیدات وارداتی در بازار ایران دارد. همچنین، گروه بهمن برند‌های معتبر دیگری نیز از جمله هونگچی، هاوال، MG و KG Mobility (سانگ یانگ سابق) را در آینده به بازار ایران معرفی خواهد کرد.

دانگ فنگ فنگون E5 محصول بهمن موتور

دانگ فنگ فنگون E5 در اصل نسخه پلاگین هیبریدی از مدل دانگ فنگ ۵۸۰ است که توسط گروه بهمن برای عرضه تحت برند BM Cars انتخاب شده است. این خودرو کاملاً جدید و متفاوتی است که از طریق نمایشگاه خودرو Haikou 2023 به جهان معرفی شد. این محصول برای نخستین بار در چین عرضه شد و در فروردین ماه امسال فروش آن آغاز شد. به این ترتیب، دانگ فنگ فنگون E5 به عنوان یک گزینه جدید و جذاب در بازار خودروهای ایران وارد می‌شود که با ویژگی‌های پلاگین هیبریدی‌اش و امکانات مدرن خود، توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب خواهد کرد.

مشخصات فنی فنگون E5

خودرو شاسی بلند هیبریدی 7 نفره فنگون e5 به یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی مجهز است. مجموع قدرت ترکیبی پیشرانه های این خودرو ۱۷۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۳۰۰ نیوتن متر است. این خودرو در حالت تمام برقی قادر به پیمایش ۸۷ کیلومتر است.

مهم‌تر از همه، برد حرکت این خودرو در حالت ترکیبی به 1150 کیلومتر می‌رسد که برای یک خودروی هیبریدی رقم بسیار خوبی است و همچنین شتاب 0 تا 50 کیلومتر این خودرو 2.9 ثانیه اعلام شده است.

از دیگر ویژگی‌های فنگون e5 می‌توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد که الهام گرفته از خودروهای لوکس اروپایی است. داخل کابین نیز بسیار شیک و مجلل طراحی شده و از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است.

دانگ فنگ فنگون E5 در شوروم BM Cars

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد