موضوعات داغ

نسخه پلاگین هیبرید چری تانسو ۰۶ یا همان جیکو J7 در چین دیده شد

عکس مطلب اول

مدل پلاگین هیبرید چری Tansuo 06 یک شاسی‌بلند آفرودی سبک و جمع و جور به حساب می‌آید که به‌تازگی در خیابان‌های چین مشاهده شده است. نسخه بنزینی این ماشین در ماه اوت در محدوده قیمت ۱۶ الی ۱۹.۲ هزار دلار روانه بازار شد و انتظار می‌رود نسخه پلاگین هیبریدی اواخر سال جاری در دسترس مشتریان قرار گیرد. تانسو ۰۶ در بازار جهانی با نام جیکو J7 (Jaecoo J7) عرضه می‌شود.

در مقایسه با نسخه بنزینی، مدل PHEV دارای یک جلوپنجره کهکشانی است که حروف CHERY از روی آن برداشته شده‌اند. از دیگر مشخصه‌های ظاهری می‌توان به روکش مشکی‌رنگ قوس چرخ‌ها، دستگیره‌های درب پاپ-آپ و چراغ‌های عقب یکپارچه اشاره کرد.

نسخه بنزینی چری تانسو ۰۶

کابین جیکو J7 دارای امکانات متعددی از جمله نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۱۳.۲ اینچی، نمایشگر LCD کوچک پشت فرمان و نمایشگر هدآپ (W-HUD) است. عملیات پردازشی از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام صورت می‌گیرد و سیستم دستیار راننده پیشرفته سطح ۲.۵ موجب تسهیل رانندگی می‌شود. این سیستم در نسخه بنزینی نیز وجود دارد و از ۲۳ قابلیت متفاوت از جمله جلوگیری از تصادف، کروز کنترل انطباقی، ترمز اضطراری خودکار، شناسایی علائم ترافیکی و ... پشتیبانی می‌کند.

داخل کابین تانسو ۰۶ پلاگین هیبرید

پلاگین هیبرید تانسو ۰۶ یا همان جیکو J7 به‌احتمال‌زیاد، به سیستم C-DM هیبرید الکتریکی Kunpeng مجهز است که شامل پیشرانه هیبریدی، گیربکس و سیستم مدیریت باتری می‌شود. به بیان دقیق‌تر، جیکو جی۷ از نسل پنجم پیشرانه هیبریدی ۱.۵ لیتری توربوشارژACTECO استفاده می‌کند که از فناوری GDi بهره می‌گیرد. این پیشرانه قادر به تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس ۳ سرعته DHT متصل است.

پلاگین هیبرید تانسو ۰۶

اثربخشی حرارتی موتور حدود ۴۴.۵ درصد بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در ازای پیمودن مسافت ۱۰۰ کیلومتری حدود ۴.۲ لیتر اعلام شده است. این سیستم همچنین از قابلیت شارژ سریع باتری پشتیبانی می‌کند، به طوری که تنها در مدت‌زمان ۱۸ دقیقه، حدود ۸۰ درصد باتری شارژ می‌شود. در صورت پر بودن باک بنزین و همین‌طور شارژ کامل باتری، بازه پیمایشی تانسو ۰۶ به ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد