موضوعات داغ

شکستن رکورد 27 ساله تولید ماهانه خودروسازی کرمان موتور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، رکورد 27 ساله تولید ماهانه این شرکت در شهریور ماه امسال شکسته شد. با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و بهره‌مندی از ظرفیت بالای زنجیره تامین، تولید خودرو در این ماه از مرز 7 هزار دستگاه عبور کرد.

افزایش 34 درصدی تولید نسبت به 5 ماهه نخست سال

میزان تولید خودرو در شهریور ماه نسبت به میانگین 5 ماهه نخست سال 1402، 34 درصد افزایش یافت. دقیقا در شهریور ماه 7015 دستگاه انواع خودرو تولید شد که رکوردی بی‌سابقه در تاریخ تولیدات کرمان موتور محسوب می‌شود.

به گفته مسئولان کرمان موتور، تمرکز بر توسعه حداکثری، بهینه‌سازی بهره‌برداری از منابع و امکانات و همچنین اجرای برنامه‌های متعدد بهبود، موجب شد تا این رکورد ثبت شود. تلاش تمامی کارکنان شرکت در کنار اقدامات فوق، زمینه‌ساز رکوردشکنی در تولید ماهانه بوده است.

شکستن رکورد 27 ساله تولید ماهانه خودروسازی کرمان موتور

رشد 55 درصدی تولید در 6 ماهه نخست سال

آمارها نشان می‌دهد کرمان موتور در 6 ماهه نخست سال 1402، توانسته است 55 درصد رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد. از ابتدای سال تاکنون، 80 درصد از تولید کل سال 1401 محقق شده است.

پیش از این، بیشترین تولید ماهانه در تیر ماه 1397 با رکورد 4582 دستگاه ثبت شده بود. پس از آن نیز در اردیبهشت ماه همان سال، 4196 دستگاه تولید ماهانه رکورد تاریخی محسوب می‌شد.

اما در شهریور ماه امسال، این رکورد 27 ساله با تولید بیش از 7 هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

هدفگذاری تولید 100 هزار دستگاه در سال

هدفگذاری تولید 100 هزار دستگاه در سال

شرکت کرمان موتور در ابتدای سال، هدفگذاری کرده بود که در سال 1402 به تولید 100 هزار دستگاه خودرو دست یابد. شکستن رکورد تولید ماهانه در راستای تحقق این هدف امسال صورت گرفته است. انتظار می‌رود با ادامه روند فعلی، کرمان موتور بتواند به اهداف تولیدی خود در سال جاری دست یابد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد