موضوعات داغ

وعده جدید وزارت صمت: عرضه خودرو‌های جدید وارداتی‎ از هفته آینده آغاز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد که از هفته آینده عرضه خودروهای وارداتی به مردم آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود که سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی طی یکی دو روز آینده با طراحی جدید بارگذاری خواهد شد. در مرحله اول، اطلاعات مربوط به خودروهای وارداتی در این سامانه بارگذاری می‌شود تا متقاضیان بتوانند انواع خودروهای عرضه شده را مشاهده کنند. پس از این مرحله و قطعی شدن قیمت‌ها، در هفته آینده خودروها به فروش خواهند رسید.

بنا بر اعلام ضیغمی، تعداد 33 هزار نفر در طرح فروش خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 30 هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند. همچنین بیش از 7 هزار نفر از متقاضیان، خودرو چانگان را به عنوان انتخاب نهایی خود معرفی کرده‌اند. این افراد پس از تأیید نهایی، به شرکت سایپا معرفی خواهند شد و حداکثر ظرف 3 ماه آینده خودروی مورد نظر را تحویل خواهند گرفت.

ضیغمی همچنین اعلام کرد که خودروهایی همچون زوتی، چانگان CS55، کیا، هیوندای، تویوتا، هونگچی، بستیون و سوزوکی از جمله خودروهای وارداتی هستند که قیمتی کمتر از 20 هزار یورو خواهند داشت.

وی تأکید کرد که با هماهنگی با بانک مرکزی، تلاش می‌شود این خودروها حداکثر تا پایان آذر یا دی‌ماه به متقاضیان تحویل داده شود. همچنین قیمت نهایی این خودروها پس از طی مسیر قانونی قیمت‌گذاری، اعلام قطعی یا غیرقطعی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد