موضوعات داغ

ایران خودرو دیزل با طیف گسترده محصولات در نمایشگاه خودرو تبریز 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

نمایشگاه بین‌المللی خودروی تبریز که بیست و هفتمین دوره آن از 18 مهرماه آغاز شده است و میزبان حضور گسترده‌ای از خودروسازان داخلی بوده که ایران خودرو دیزل یکی از آنهاست.

ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه، محصولات متنوعی همچون اتوبوس برقی، کاربری آمبولانس ون ایران خودرو دیزل، پیکاپ G7 اتومات، پیکاپ G7 آفرودی، نسخه فیس لیفت فوتون تونلند و همچنین کشنده آئومان H5 و کامیونت آرنا پلاس را به نمایش گذاشته است.

کشنده های ایران خودرو دیزل

یکی از محصولات کلیدی این شرکت، کامیون کشنده آتامان است که مجهز به موتور مرسدس بنز OM457 با حجم 11.8 لیتر است که در ایران تولید می‌شود. این موتور 6 سیلندر خطی دارد و 430 اسب بخار قدرت و 2200 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

قدرت موتور از طریق گیربکس 16 دنده‌ای به چرخ‌ها منتقل می‌شود. استفاده از موتور تولید داخل، مزیت‌هایی مانند قیمت تمام شده پایین‌تر و دسترسی آسان به قطعات یدکی را برای آتامان به ارمغان آورده است.

در مجموع، آتامان به عنوان یک کامیون کشنده تولید داخل، می‌تواند گزینه مناسبی برای حمل و نقل بار در مسیرهای طولانی باشد و حضور آن در نمایشگاه تبریز فرصت مغتنمی را برای ارزیابی نزدیک این محصول فراهم کرده است.

این نمایشگاه که از دیروز مصادف با 18 مهرماه 1402 آغاز شده و تا 21 مهر ادامه خواهد داشت. محل دائمی نمایشگاه های تبریز روزانه از ساعت 16 تا 21 در مدت برگزاری این نمایشگاه میزبان علاقمندان به صنعت خودرو است.

اتوبوس برقی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد