موضوعات داغ

آریزو ۶ GT و تیگو ۸ پرو e پلاس در کارشو ارگ تجریش رونمایی شدند + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مراسم رونمایی از دو محصول جدید شرکت مدیران خودرو با نام‌های آریزو ۶ جی‌تی و تیگو ۸ پرو ای پلاس (پلاگین هیبرید) در کارشو نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در مرکز خرید ارگ تجریش برگزار شد.

هر دو خودروی رونمایی شده از جدیدترین محصولات برند فونیکس مدیران خودرو به شمار می‌روند.

تیگو ۸ پرو ای پلاس به یک موتور 1498 سی‌سی توربوشارژر و 2 موتور برقی مجهز است. حداکثر قدرت ترکیبی موتور بنزینی و الکتریکی این خودرو به 240 کیلووات (326 اسب بخار) و گشتاور 510 نیوتن متر می‌رسد و خودرو با باک پر و شارژ کامل برق می‌تواند چیزی در حدود 1000 کیلومتر را طی کند.

همچین این خودرو از نظر سطح امکانات از بالاترین سطح تجهیزات محصولات فونیکس برخوردار است و همرده فونیکس تیگو 8 پرو است. این خودرو به صورت پلاگین هیبرید بوده و توسط کابل شارژ می‌شود.

تیگو ۸ پرو ای پلاس

خودرو آریزو ۶ جی‌تی که نیز به تازگی توسط مدیران خودرو به صورت رسمی معرفی شد، مجهز به موتور 1600 سی‌سی توربوشارژ مشابه تیگو 8 پرو و فونیکس FX است که حداکثر قدرت 197 اسب بخار تولید می‌کند و با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همراه شده است. بنا به ادعای شرکت سازنده شتاب صفرتاصد کیلومتر این خودرو 6 ثانیه بوده و این مدل را می‌توان سریع‌ترین سدان صفر کیلومتر بازار ایران دانست اما در تست انجام شده توسط خودروبانک و در یک نوبت این خودرو عدد 7.86 ثانیه را ثبت کرد.

این کارشو که توسط نمایندگی 777 مدیران خودرو برگزار شده فرصتی مناسب برای علاقمندان است تا بتوانند جدیدترین محصولات فونیکس را از نزدیک مشاهده و بررسی کنند.

کارشو نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در مرکز خرید ارگ تجریش

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد