موضوعات داغ

جیکو J7 و مدل‌های مختلف اومودا اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بریتانیا می‌شوند

عکس مطلب اول

خودروهای برند جیکو به همراه مدل‌های مختلف اومودا سال آینده روانه بازار بریتانیا می‌شوند. سخنگوی شرکت چینی چری صراحتا اعلام کرده که نخستین مدل جیکو، یعنی شاسی‌بلند J7، در ژوئن سال ۲۰۲۴ در دسترس مشتریان منطقه قرار می‌گیرد.

چری قصد دارد با عرضه شاسی‌بلندهای الکتریکی و برقی شده جیکو، برند جدید خود را در دسته برندهای مطرح و ممتاز بریتانیا قرار دهد. این استراتژی به لطف تجارب حاصل از همکاری با JLR اتخاذ شده است. جیکو J7 به همراه برادران کوچک و بزرگ خود، یعنی J5 و J9 به ترتیب با خودروهای آئودی Q3، Q2 و Q5 رقابت می‌کنند.

شاسی بلند جیکو J7

عرضه خودروهای اومودا از اوایل سال ۲۰۲۴

نخستین مدل چری که در سال آینده روانه بازار بریتانیا می‌شود، Omoda C5 است. اومودا C5 هم جثه با نیسان قشقایی بوده و در فوریه سال آینده در دو نسخه برقی و بنزینی راهی این بازار می‌شود. اومودا تلاش کرده تا با ارتقای باتری، C5 را هم‌رده با رقیبان مختلف قرار دهد. این خودرو به باتری ۶۲ کیلووات ساعتی مجهز است که در صورت شارژ کامل، از محدوده پیمایشی ۲۸۰ مایل (۴۵۰ کیلومتر) پشتیبانی می‌کند. این باتری همچنین با فناوری شارژ سریع سازگاری داشته و بدین وسیله، در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

شاسی بلند اومودا C5

اومودا C5 خودرویی با ظاهر هوشمندانه و کابین خوش‌ساخت و جادار است. این ماشین در نسخه بنزینی به موتور ۱.۶ لیتری TGDi مجهز بوده و قیمتی حدود ۲۵ هزار پوند (حدود ۳۰ هزار دلار) خواهد داشت. نسخه برقی C5 که نمای مقابل آن از زبان طراحی X-shaped پیروی می‌کند، با قیمت پایه ۳۶ هزار پوند (حدود ۴۳ هزار دلار) به فروش می‌رسد.

علاوه بر جیکو J7 و C5، اومودا قصد دارد در سال‌های آینده، مدل‌های بیشتری از جمله C9 هم‌جثه با هیوندای سانتافه و C3 هم‌جثه با نیسان جوک را روانه بازار بریتانیا کند. سخنگوی اومودا همچنین اقرار کرده که محصولات آینده این برند با الگوبرداری از خودروهای کیا تولید می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد