موضوعات داغ

هونگچی H5 و کراس اوور بستیون T77 در انتظار قیمت گذاری، محصولات BM CARS در راه بازار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خبرهای مبنی بر واردات چند صد دستگاه خودروی سدان لوکس هونگچی H5 و کراس اوور بستیون T77 توسط شرکت BM CARS به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این خودروها با وجود ورود به کشور، همچنان در انتظار طی مراحل بوروکراتیک قیمت‌گذاری و پیچیدگی‌های دست و پاگیر قانونی هستند. با این حساب می‌توان BM CARS را یکی از پیشگامان ورود خودروهای باکیفیت جهانی به بازار ایران در شرایط فعلی دانست.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی این دو خودروی تازه‌وارد پرداخته‌ایم:

فضای داخلی سدان هونگچی H5

سدان هونگچی H5 محصول لوکس BM CARS

هونگچی H5 یک سدان با موتور ۲ لیتری توربوشارژ GDI با توان ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است که به همراه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن عرضه می‌شود. این خودرو با هدف استفاده در مراسم‌های رسمی کشور چین طراحی شده و الان توسط BM CARS برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. H5 مصرف سوخت ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه‌ای دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این خودرو، بهره‌مندی از 9 کیسه هوا است که ضریب ایمنی بالای آن را تضمین می‌کند.

نمای عقب بستیون T77

بستیون T77 کراس اوور جدید BM CARS

بستیون T77 نیز یک خودروی کراس اوور با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر است که با بهره‌گیری از استانداردهای شرکت فولکس واگن آلمان طراحی شده و از فضای داخلی مناسبی برخوردار است. انتظار می‌رود ورود این خودرو به بازار ایران، تنوع خودروهای دسته SUV را افزایش داده و با توجه به امکانات فنی و گزینه‌های متعدد آن، انتظارات مشتریان ایرانی را برآورده کند. البته ورود آن می‌تواند رقابت را برای سایر شرکت‌های خودروساز دشوارتر نماید.

در مجموع، ورود این دو مدل باکیفیت به بازار خودروی ایران می‌تواند انتخاب‌های متنوع‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهد و کیفیت خودروهای عرضه شده در کشور را ارتقا بخشد.

بستیون T77

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/23
خاک بر سر من که دلخوش این دیارم