موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات سدان برقی EH7 نخستین محصول از برند جدید هونگچی نیو انرژی

عکس مطلب اول

هونگچی به‌تازگی برای اخذ مجوز فروش سدان الکتریکی جدید خود، یعنی EH7 اقدام کرده است. این خودرو که در گذشته با نام E001 شناخته می‌شد، احتمالا ماه آینده در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

هونگچی EH7 یک خودروی جذاب با ۴۹۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۱۵ میلی‌متر عرض و ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و محورهای آن دقیقا ۳ متر از یکدیگر فاصله دارند. وزن خالص خودرو ۲۲۵۴ کیلوگرم بوده و زاویه ورود و خروج آن به ترتیب ۱۶ و ۱۸ درجه اعلام شده است.

کانسپت هونگچی EH7

بسته به تریم، هونگچی E001 از تایرهای متفاوت استفاده می‌کند. نسخه دیفرانسیل عقب به تایرهای 245/50 R18 مجهز می‌شوند، در حالی که خریداران نسخه دو دیفرانسیل می‌توانند تایرهایی با مشخصات 245/45 R19 یا 245/40 R19 را انتخاب کنند. حداکثر سرعت این ماشین به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طراحی رینگ های هونگچی EH7

نسخه RWD از موتور ۲۵۳ کیلوواتی (۳۴۰ اسب بخار) محصول شرکت FAW‌ استفاده می‌کند. این موتور با پک باتری CATL جفت شده است. نسخه AWD نیز شامل باتری CATL و البته دو موتور برقی می‌شود که یکی از آن‌ها روی محور جلو (با قدرت ۲۷۰ اسب بخار) و دیگری روی محور عقب (با قدرت ۳۴۰ اسب بخار) نصب شده و ماشین را به حرکت می‌اندازند. این دو موتور هم تولید فاو هستند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت باتری‌ها در دسترس نیست.

سدان برقی هونگچی EH7 نخستین بار در ماه آوریل و در نمایشگاه خودرو شانگهای به عرضه درآمد. در آن زمان گفته شده بود که خودرو چینی به باتری قابل تعویض Qilin مجهز است، ولی اطلاعات جدید، صحت این موضوع را رد می‌کند.

نسخه تولیدی هونگچی EH7

بد نیست بدانید هونگچی برند لوکس فاو بوده که در سال ۱۹۵۸ پایه‌گذاری شد و در ابتدا تنها برای دولت چین خودرو می‌ساخت. ولی حالا هونگچی به یکی از پرفروش‌ترین برندها در چین تبدیل شده است. در ماه ژانویه سال جاری، هونگچی برند جدیدی به نام Hongqi New Energy را معرفی کرد که روی تولید خودروهای برقی و توسعه بین‌المللی تمرکز دارد. برند جدید هونگچی نیو انرژی بازارهای آلمان، نروژ، سوئد، هلند و فرانسه را هدف قرار داده و EH7‌ نخستین خودروی این برند محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد