موضوعات داغ

نشست خبری قائم مقام چری اینترنشنال با خبرنگاران ایرانی

عکس مطلب اول

آقای شائودو ژو قائم مقام چری اینترنشنال در روز یکشنبه 23 مهرماه میزبان خبرنگارانی از ایران بود. وی در این گفت و گو از ورود دو خودروی اکسید با برند اکستریم تا پایان سال به بازار ایران خبر داد.

در این نشست که در دفتر مرکزی شرکت چری در شهر ووهو از استان آنهویی برگزار میشد، رسانه های مختلف سوالاتی را پیرامون محصولات چری و زیربرندهای آن مطرح کردند.

آقای شائودو ژو، در این نشست درباره ورود برند اکسید با نام اکستریم اظهار کرد: «در گام اول دو خودروی اکسید TXL و اکسید VX تا پایان سال جاری به بازار ایران عرضه خواهند شد.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمایل داریم همه خودروهای اکسید را در بازار ایران عرضه کنیم، تصریح کرد: «همه خودروها گواهی تست سی ان کپ دارند که در حال حاضر سی ان کپ تفاوت چندانی با گواهینامه یورو ان کپ ندارد و در حد آن معتبر است.»

قائم مقام کمپانی چری اینترنشنال

قائم کمپانی چری اینترنشنال درباره تفاوت برند اکسید و جیکو گفت: «برند اکسید پریمیوم و لاکچری است و بر روی مخاطب بیزینس و خانواده تمرکز کرده اما جیکو برای نسل جوان و آفرود طراحی شده است و مخاطبان متفاوتی نسبت به اکسید دارد. همچنین برند اومودا نیز تمرکز خود را بر روی بانوان جوان قرار داده است.»

ژو در ادامه درباره ورود تکنولوژی خودروهای برقی به ایران گفت: «با تیگو ۸ پرومکس فونیکس، تکنولوژی پی اچ ای وی وارد ایران شد و در ادامه با با برند اکستریم تکنولوژی بی ای وی وارد خواهد شد.»

ژو درباره چرایی موفقیت برند اکسید در بازار ایران تصریح کرد: «مردم ایران علاقه بسیاری به خودرو دارند و خودرو و‌ تکنولوژی‌های روز مربوط به آن را دنبال می‌کنند علاوه بر این بازار ایران نیز بزرگ است و ما با توجه به ویژگی‌های این بازار می توانیم در عرضه برند اکسید با نام اکستریم موفق شویم.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد