موضوعات داغ

کراس‌اوور جک S3 جدید در روسیه عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شاسی بلند جک S3 در سال ۲۰۱۹ در چین عرضه شد. این مدل دیگر در بازار محلی به فروش نمی‌رسد، اما هنوز در بازارهای خارجی حضور دارد. مجوز عرضه فیس‌لیفت این کراس‌اوور در روسیه در سال ۲۰۲۱ صادر شد، اما این مدل پنج‌-در به تازگی با نام جک JS3 وارد بازار این کشور شده است.

طول این کراس‌اوور با ۲۰ میلیمتر افزایش نسبت به مدل قبلی به ۴۳۴۵ میلیمتر رسیده، اما ارتفاع آن ۲۰ میلیمتر کوتاه شده و به ۱۶۴۰ میلیمتر کاهش یافته است. عرض و فاصله محوری به ترتیب ۱۷۶۵ و ۲۵۶۰ میلیمتر باقی مانده‌اند.

از تفاوت‌های ظاهری جک JS3 و نسخه قبلی می‌توان به چراغ‌های جلوی دو-ردیفه (چراغ‌های روز در بالا، چراغ‌های اصلی در پایین)، جلوپنجره زیباتر، سپرها و چراغ‌های عقب متفاوت اشاره کرد. پنل جلو و فرمان جدیدی در کابین نصب شده است. علاوه بر این، تبلت سیستم چندرسانه‌ای شناور است، در حالی که نسخه قبلی دارای یک نمایشگر روی داشبورد بود.

جک JS3 در روسیه با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر با توان ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، تیپ کامفرت با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و تیپ لاکچری با جعبه‌دنده متغیر پیوسته معرفی شده‌اند. هر دو نسخه مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو هستند.

جک JS3

لیست تجهیزات نسخه کامفرت شامل چراغ‌های روز ال‌ای‌دی، چراغ های جلوی هالوژنی، باربند، آینه برقی و مجهز به گرمکن، روکش صندلی‌های پارچه‌ای، تهویه مطبوع، سیستم صوتی، سنسورهای پارک عقب، دو کیسه هوا، کنترل پایداری الکترونیکی و کروز کنترل است. نسخه لاکچری علاوه بر این موارد، دارای کاپوت عایق صدا، روکش صندلی‌های چرمی، سیستم چندرسانه‌ای، کنترل تهویه و دوربین دید عقب است.

هنوز قیمت جک JS3 در روسیه اعلام نشده است. با این حال، این شاسی بلند احتمالا ارزان‌تر از جک JS6 خواهد بود که در حال حاضر با قیمت ۲۹۲۹۰۰۰ روبل در روسیه به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/28
به نظرم ایران خودرو همون ریرا رو با کیفیت بیشتر تولید کنه بهتره از این کراس اور های کوچیک چیه این اشغالا