موضوعات داغ

خودرو جتا VS7 در مرکز خرید سانا تهران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودرویی ستوده که نمایندگی انحصاری چندین شرکت خودروساز داخلی و خارجی از جمله ماموت خودرو، آرین پارس موتور، ام وی ام، فونیکس و کرمان موتور را برعهده دارد، اخیراً کارشو و نمایشگاهی را در مرکز خرید سانای تهران راه‌اندازی کرده است.

در این کارشو دو دستگاه از آخرین محصولات شرکت جتا یعنی خودروی کراس اوور وارداتی جتا VS7 به نمایش گذاشته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با خودروی جتا VS7 آشنا شوند.

همچنین امکان ثبت سفارش و خرید خودروی دیگر این شرکت یعنی جتا VS5 نیز در این مرکز وجود دارد. متقاضیانی که پیش‌تر ثبت‌نام و پیش‌خرید این دو محصول را انجام داده‌اند می‌توانند برای انجام مراحل بعدی و تکمیل فرایندهای قانونی، به نمایندگی ستوده مراجعه کنند.

نمای عقب کراس اوور جتا VS7

مشخصات فنی و قیمت کراس اوور جتا VS7

خودروی کراس اوور جتا VS7 بر پایه پلتفرم MQB گروه فولکس واگن طراحی شده است. این پلتفرم همانی است که در خودروهایی مانند اشکودا کودیاک و نسل قبلی تیگوآن نیز به کار رفته است.

موتور جتا VS7 نیز 1.4 لیتری توربوشارژر فولکس واگن با کد EA211 است که حداکثر 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این خودرو از نوع 6 سرعته خودکار ساخت شرکت آیسین است. خودرو جتا VS5 نیز از مشخصات فنی کاملا مشابه برخوردار است.

علیرغم توان متوسط، شتاب و کشش VS7 به دلیل وزن کم آن قابل قبول است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز حدود 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. سیستم انتقال قدرت این خودرو به صورت جلو محرک بوده و برای جاده‌های خاکی مناسب نیست.

سیستم تعلیق جتا VS7 شامل مک فرسون جلو و مولتی لینک عقب است. رینگ‌ها نیز از نوع 18 اینچ آلومینیومی هستند.

جتا VS7 در مرکز خرید سانا تهران

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودروها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌ها، فرمان برقی، سانروف برقی، چراغ‌ها و سیستم ترمز LED، کیسه هوای ایمنی، سیستم‌های کمکی راننده، سنسورهای پارک و دوربین عقب و ... اشاره کرد.

قیمت مصوب ثبت سفارش جتا VS5 دو میلیارد و 120 میلیون تومان و قیمت جتا VS7 دو میلیون و 535 میلیون تومان اعلام شده است. البته پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی در بازار آزاد بیشتر از این مبالغ باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و قیمت، به نمایندگی ستوده در کارشوی مرکز خرید سانا واقع در تهران مراجعه کنند.

فضای داخلی جتا VS5

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد