موضوعات داغ

پیکاپ تاگا امدادی توسط پادران موتور رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پادران موتور به عنوان واردکننده پیکاپ تاگا، نسخه امدادی این خودرو را به ناوگان خدمات پس از فروش این شرکت اضافه کرد.

این خودرو که به عنوان اولین پیکاپ وارداتی بازار محسوب می‌شود و در واقع نسخه چینی ایسوزو D-MAX است و از مشخصات فنی و امکانات مناسبی بهره می‌برد.

اولین نسخه وارداتی خودروی پیکاپ تاگا با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت درون سیلندر است. این موتور ۱۷۰ کیلووات (۲۲۷ اسب بخار) قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و بر اساس استاندارد آلایندگی یورو ۶ طراحی شده است.

سیستم زمانبندی و باز و بسته شدن سوپاپ‌های این موتور به صورت متغیر و الکترونیکی کنترل می‌شود. همچنین سیستم مدیریت موتور الکترونیکی آن توسط شرکت دلفی و با مدل MT92.1E تأمین شده است.

این خودرو با گیربکس دستی ۶ دنده به همراه دنده عقب عرضه می‌شود. علاوه بر این، مجهز به سیستم‌های پیشرفته ایمنی و رانندگی همچون سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری، پورت یو اس‌بی، سیستم هوشمند کنترل هوای کابین، برف‌پاک‌کن عقب اتوماتیک، کروزکنترل، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی، دکمه روشن/خاموش موتور و غیره است.

پیکاپ تاگا امدادی

تاگا به سیستم‌های پیشرفته ترمز، از جمله سیستم ضدقفل ترمز، کنترل الکترونیکی پایداری، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل ثبات هنگام شتاب‌گیری و غیره مجهز شده و در زمینه ایمنی و آسایش سرنشینان نیز ویژگی‌های متعددی همچون کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر، قفل ایمنی کودک، سیستم ورود بدون سوئیچ و دوربین دید عقب ۳۶۰ درجه به همراه سنسور کمک پارک جلو و عقب را در اختیار دارد.

در بخش ظاهری نیز رینگ‌های ۱۷ اینچ آلیاژ آلومینیومی، تایرهای زاپاس با روکش ضدسایش اتاق بار و مواردی همچون کاور موتور، جک نگهدارنده کاپوت، برف پاک‌کن جلو با قابلیت تنظیم دستی، دستگیره‌های داخلی و خارجی با آبکاری کروم و غیره از ویژگی‌های این خودروی پیکاپ به شمار می‌روند.

در مجموع، پیکاپ تاگا با ترکیبی از امکانات رانندگی و ایمنی مناسب در کنار ظاهر جذاب و عملکرد خوب، گزینه مناسبی برای طیف وسیعی از کاربردهاست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد