موضوعات داغ

2 روش برای پرداخت خلافی خودرو در عرض چند دقیقه!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو چه روش‌هایی وجود دارد؟ روش‌های زیادی برای انجام این عملیات هست اما امروز و در این مقاله قصد داریم تا ساده‌ترین و سریع‌ترین راه را به شما معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به‌دست بیاورید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چه روش‌هایی برای استعلام خلافی وجود دارد؟

برای استعلام خلافی و پرداخت آن روش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. اولین راه مراجعه به وبسایت پلیس راهور ناجاست که خدمات استعلام و پرداخت را ارائه می‌دهد. این وبسایت به‌دلیل رابط کاربری ضعیف و قطعی مسیر محبوبی نیست و کمتر کسی از آن استفاده می‌کند.

یک راه دیگر برای دریافت خلاقی خودرو مراجعه به پلیس+10 بوده که نیازمند مراجعه حضوری با در ‌دست داشتن مدارک مورد نیاز است. روش حضوری هم امروزه چندان محبوب نیست چون برای انجام کاری به این کوچکی کسی دوست ندارد از خانه خارج شود و مشکلاتی مانند ترافیک، شلوغی و جای پارک را به‌جان بخرد.

اما مسلما هیچ راهی ساده‌تر از استفاده از تلفن همراه نیست. در ادامه به شما روش‌های پرداخت با موبایل را معرفی خواهیم کرد که در عین داشتن سهولت و سرعت بالا، امنیت خوبی هم دارند.

استعلام و پرداخت خلافی از طریق تلفن همراه

تقریبا همه استفاده از تلفن همراه را برای استعلام و خلافی خودرو ترجیح می‌دهند. امروزه دیگر تلفن هوشمند در دسترس همه قرار دارد و می‌توان از طریق آن بسیاری از امور مختلف را سامان داد.

خلافی خودرو نیز یکی از همین موارد است. سامانه‌های مختلف و برنامه‌های کاربردی زیادی ساخته شده که می‌توان از طریق آن خلافی را استعلام گرفت و پرداخت کرد. اما هر کدام ضعف‌های خاص خودشان را دارند.

برای نمونه سامانه‌های پیامکی ضعیف هستند. کد‌های دستوری رابط کاربری سختی دارند و نمی‌توان از طریق آن‌ها به‌راحتی فرآیند پرداخت انجام داد. اما باید چه کار کرد؟

تاپ بهترین روش برای پرداخت و استعلام خلافی خودرو

تاپ بهترین روش برای پرداخت و استعلام خلافی خودرو

سایت https://top.ir/ بهترین گزینه برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو محسوب می‌شود. با استفاده از خدمات خلافی سایت تاپ، به راحتی می‌توانید خلافی خودروی خود را به 3 روش مختلف استعلام گرفته و پرداخت کنید. علاوه بر این، می‌توانید اپلیکیشن کاربردی تاپ را روی گوشی خود نصب کرده و از طریق اپلیکیشن نیز فرآیند استعلام و پرداخت خلافی را انجام دهید.

برای پرداخت خلافی و اطلاع از جزئیات آن هر 2 روش در اختیار شماست. با استفاده از سایت یا اپلیکیشن تاپ می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

چگونه با تاپ استعلام خلافی بگیریم و آن را پرداخت کنیم؟

پرداخت خلافی خودرو در وبسایت تاپ به 3 روش وارد کردن پلاک خودرو و کد ملی (استعلام خلافی با جزئیات و مشاهده تصویر خلافی)، وارد کردن پلاک خودرو (استعلام تجمیعی) و یا وارد کردن شناسه قبض انجام می‌شود.

1-استعلام و پرداخت خلافی با کد ملی و پلاک: هزینه استعلام خلافی در این روش 5200 تومان است. پس از پرداخت مبلغ، می‌توانید جزئیات خلافی به همراه تصویر ثبت شده دوربین را مشاهده و بصورت موردی پرداخت کنید.

2-استعلام و پرداخت خلافی با پلاک خودرو: هزینه استعلام خلافی در این روش 5200 تومان است. پس از پرداخت مبلغ، می‌توانید مجموع خلافی را مشاهده و بصورت آنی پرداخت کنید.

3-استعلام و پرداخت خلافی با شناسه قبض: هزینه استعلام خلافی در این روش رایگان است. کافیست شناسه قبض را وارد کرده و پس از مشاهده مبلغ، خلافی مورد نظر را پرداخت کنید.

اپلیکیشن تاپ

در اپلیکیشن تاپ نیز شما می‌توانید وارد بخش خدمات خودرویی شده و جزئیات خلافی خود را به‌طور دقیق ببینید و سپس بصورت تجمیعی یا موردی هر کدام را پرداخت کنید.

معرفی سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ سوپر اپلیکیشنی کاربردی است که به شما خدمات زیادی ارائه می‌دهد. خدماتی مانند کارت ‌به کارت، خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس، استعلام خلافی خودرو، خرید شارژ و بسیاری خدمات کاربردی دیگر که ما روزانه به آنها احتیاج داریم. خدمات تاپ را می‌توان در دسته‌بندی‌های:

• خدمات خودرویی

• خدمات گردشگری و تفریحی

• خدمات فین تک و پرداخت

• خدمات مالی و اعتباری

• خدمات بازار سرمایه

قرار داد. این اپلیکیشن شما را تا حد زیادی از دیگر برنامه‌ها بی‌نیاز خواهد کرد. برای دریافت سوپراپلیکیشن تاپ می‌توانید به گوگل‌پلی، مایکت، کافه بازار و وبسایت رسمی تاپ مراجعه کنید.

اگر هم از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید در وبسایت رسمی تاپ نسخه وب اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های آیفون قرار داده‌ شده است.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد