موضوعات داغ

شاسی‌بلند بی‌وای‌دی سانگ L در ۵ مدل روانه بازار شد

عکس مطلب اول

شاسی‌بلند سایز متوسط بی‌وای‌دی سانگ L در ۵ مدل متفاوت روانه بازار شد. قیمت پایه این محصول حدود ۲۶.۸ هزار دلار و گران‌ترین مدل آن ۳۵.۲ هزار دلار است.

از لحاظ ظاهری، خودروی جدید دارای همان نوار روشنایی U شکل سرتاسری در نمای مقابل است. طراحی «دندان اژدها» نیز در دو طرف سپر دیده می‌شود. درب‌ها فاقد قاب و حاشیه خاصی بوده و ستون‌های A، B و C به رنگ مشکی هستند. در نمای جانبی همچنین گرافیک ستاره پنج پر رینگ‌ها نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در قسمت عقب ماشین، از طراحی دابل اسپویلر استفاده شده است، به طوری که اسپویلر سقف به رنگ مشکی بوده و اسپویلر دیگر قابل حرکت به سمت بالا و پایین است. این خودرو ۴۸۴۰ میلی‌متر طول، ۱۹۵۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۶۰ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور آن به ۲۹۳۰ میلی‌متر می‌رسد.

نمای عقب BYD Song L

داخل کابین با پیروی از طراحی مینیمال ساخته شده است. نمایشگر فول ال‌سی‌دی ۱۰.۲۵ اینچی در پشت غربیلک فرمان قرار دارد که اطلاعات حیاتی ماشین را به راننده نشان می‌دهد. یک نمایشگر بزرگ لمسی دیگر نیز در اندازه ۱۵.۶ اینچ در وسط داشبورد به چشم می‌خورد که به سیستم اطلاعات سرگرمی تعلیق دارد و به سیستم اتصال اینترنت هوشمند DiLink مجهز است. صندلی‌ها بسیار خوش‌فرم و راحت به نظر می‌رسند و با چرم ناپا روکش شده‌اند. از دیگر امکانات درون کابین می‌توان به اهرم تعویض دنده کریستالی، سیستم صوتی Dynaudio، کلید دیجیتالی UWB، پد شارژ بی‌سیم، سقف شیشه‌ای حساس به نور و ... اشاره کرد.

داخل کابین BYD Song L

بی‌وای‌دی سانگ L بر اساس پلتفرم الکتریکی e-platform 3.0 ساخته شده و به سیستم Yunnan C و همین‌طور سیستم 4WD الکتریکی هوشمند مجهز خواهد بود.

خودروی جدید در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. دو نوع پیشرانه برای نسخه تک‌دیفرانسیل قابل سفارش است. در نسخه اول، قوای محرکه موتور به ۲۰۳ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر می‌رسد، حال‌آنکه در نسخه دوم، موتور ۳۱۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌ها وارد می‌کند. پیشرانه به‌کاررفته در نسخه دو دیفرانسیل در حقیقت مجموع موتورهای موجود در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل است. موتور ۲۰۳ اسب بخاری چرخ‌های جلو و موتور ۳۱۳ اسب بخاری چرخ‌های عقب را به حرکت می‌اندازد. به بیان بهتر، پیشرانه نسخه دو دیفرانسیل درمجموع ۵۱۷ اسب بخار قدرت و ۶۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بسته به مدل انتخابی، محدوده پیمایشی ۵۵۰، ۶۰۲ و ۶۶۲ کیلومتر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/9/26
۵ سال پیش گفتم چین بازار خودرو جهان رو دگرگون میکنه اینهم نمونش طراحی زیبای این ماشین فقط اگر بتونه کیفیت قطعاتش رو به ژاپن برسونه دیگه کار تمومه