موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی KMC J7 و KMC X5 با قیمت قطعی + جدول بهمن ۱۴۰۲

عکس مطلب اول

سدان KMC J7 و کراس اوور KMC X5 از روز سه‌شنبه مورخ ۳ بهمن ۱۴۰۲ به صورت نقدی با قیمت قطعی به فروش گذاشته می‌شوند. در بخشنامه جدید کرمان موتور، جی۷ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به صورت نقدی در دسترس خریداران قرار گرفته است. کی‌ام‌سی ایکس۵ نیز به روش مشابه با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خودروهای عرضه‌شده در این طرح پس از گذشت ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. سدان جی۷ و کراس اوور ایکس۵ هر دو جزو محصولات جدید و پرطرفدار موجود در بازار به حساب می‌آیند. جزئیات فروش نقدی J7 و X5 با قیمت قطعی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش KMC J7 و KMC X5 کرمان موتور در بهمن ۱۴۰۲

نام خودروقیمت مصوبموعد تحویل
کی ام سی J7۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰ تومان۹۰ روز کاری
کی ام سی X5۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان۹۰ روز کاری

نگاهی به مشخصات سدان KMC J7

کی‌ام‌سی J7 یک خودرو اسپرت و خوش‌چهره است که در چین با نام اصلی جک سهول A5 پلاس شناخته می‌شود. این ماشین محصول سال ۲۰۲۱ بوده و از یک موتور قدرتمند ۱.۵ لیتری توربوشارژ برای حرکت استفاده می‌کند. پیشرانه J7 حدود ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور داشته و به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل است. این خودرو با مصرف سوخت شهری ۸.۸ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر، در دسته ماشین‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد.

KMC J7

نگاهی به مشخصات کراس اوور KMC X5

کی‌ام‌سی ایکس۵ یا همان سهول X6 در واقع جانشین S5 محبوب و دوست‌داشتنی کرمانی‌ها به حساب می‌آید. این خودرو نیز همانند J7 علاوه بر ظاهر مدرن و جدید، به یکی از قوی‌ترین پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری مجهز است. موتور توربوشارژ ۴ سیلندر با ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور با کمک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، وظیفه به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو این ماشین را به دوش می‌کشد. کراس اوور ایکس ۵ در ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت حدود ۷.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند.

KMC X5

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/3
امروز نشنیدم کسی موفق به ثبت نام بشه شما چی؟؟