موضوعات داغ

عرضه ۵۰ دستگاه وانت کاپرا ۲ توسط شرکت بهمن موتور در بورس کالا + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق اعلام شرکت بورس کالا، قرار است تعداد ۵۰ دستگاه وانت کاپرای ۲ تولید شده توسط شرکت بهمن موتور در تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری در تالار خودروی این بورس مورد عرضه قرار گیرد.

شرکت بهمن موتور به عنوان تولیدکننده این خودروها، تعداد ۵۰ دستگاه از محصول وانت کاپرای ۲ خود را با هدف عرضه در بورس کالا اختصاص داده است. قیمت پایه هر دستگاه از این خودروها ۸۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

خریداران باید ۱۰ درصد قیمت را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. تاریخ عرضه این خودروها ۹ بهمن ماه سال جاری و تاریخ تحویل آنها به خریداران نیز ۱۷ اسفند ماه همین سال خواهد بود.

عرضه ۵۰ دستگاه وانت کاپرای ۲ توسط شرکت بهمن موتور در بورس کالا بهمن 1402

خودرو وانت کاپرا ۲ سفید
تعداد ۵۰ دستگاه
عرضه کننده بهمن موتور
قیمت پایه ۸۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
درصد پیش پرداخت ۱۰ درصد
تاریخ عرضه ۹ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ تحویل ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

مشخصات فنی وانت کاپرا 2

وانت کاپرا 2 در سال 2012 میلادی در کشور چین طراحی شده است. این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 2378 سی‌سی است که با سیستم تنفس طبیعی کار می‌کند. قدرت این موتور برابر 124 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور آن 200 نیوتن متر در 2500 دور بر دقیقه است. نیروی موتور از طریق یک گیربکس به چهار چرخ‌ منتقل می‌شود، جعبه‌دنده این خودرو 5 سرعته و از نوع دستی است.

وزن کاپرا 2 وانت برابر 1765 کیلوگرم و ابعاد آن به صورت طول 5330 میلی‌متر، عرض 1750 میلی‌متر و ارتفاع 1775 میلی‌متر است. فاصله بین دو محور جلو و عقب این خودرو نیز 3100 میلی‌متر می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد