موضوعات داغ

فردا ۵۱۱ بروزرسانی شد، سدان فرداموتورز در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ به میزبانی ایران نوین و به مدت یک هفته در شهر آفتاب دایر است. با چشم‌پوشی از روز اول که به اصحاب رسانه تخصص دارد، علاقه‌مندان حوزه خودرو می‌توانند از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه، بین ساعات ۱۰ الی ۱۷ از غرفه‌های متعدد در این نمایشگاه بازدید کنند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تحت عنوان اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ با اهداف مختلفی همچون رونمایی از خودروهای سبز، خودروهای وارداتی، خودروهای ملی، جدیدترین فناوری‌های خودرویی و ... برگزار شده و اکثر خودروسازان، واردکنندگان و مونتاژکاران کشور در آن حضور دارند.

فردا موتور یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ است که در بخش برقی سازی از جئومتری C، در بخش واردات از جیلی آزکارا و در بخش تولید از محصولات متنوعی از جمله مدل جدید سدان ۵۱۱ رونمایی می‌کند.

فردا ۵۱۱

فردا ۵۱۱ نخستین بار در سال ۱۴۰۰ به بازار معرفی شد، هرچند حضور این سدان اقتصادی در بازار چندان به درازا نکشید. با این حال چندی پیش گزارشی مبنی بر اجرای آزمایش‌های فنی روی این خودرو به دست رسید و عرضه آن در غرفه فرداموتور ثابت می‌کند ۵۱۱ روی خط تولید بازگشته و مجددا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

سدان فردا ۵۱۱ با نام اصلی چانگان آلسوین به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۵ سرعته دوکلاچه، به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. بهینگی مصرف سوخت مهم‌ترین مزیت این ماشین به حساب می‌آید، به طوری که پیمودن صد کیلومتر جاده شهری حدود ۸.۴ لیتر بنزین و پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی ۶.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند.

فضای داخلی فردا ۵۱۱

فردا ۵۱۱ از لحاظ امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. نام تجهیزاتی همچون ESP، ABS، EBD، HHC، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، دیلایت، سیستم تهویه الکترونیکی، سانروف و ... در لیست امکانات ماشین به چشم می‌خورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد