موضوعات داغ

کیا K5 محبوب رقیب خوش‌چهره سدان‌های چینی در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در شهر آفتاب برگزار شده و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر میزبان علاقه‌مندان حوزه خودرو است. در این رویداد خودرویی مهم و بزرگ، خودروهای تولیدی، مونتاژی، برقی و وارداتی در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرند.

بررسی ویدیویی کیا K5 در اتواکسپوتهران

اکثر شرکت‌های فعال در صنعت خودرو با جدیدترین محصولات خود پا به پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران گذاشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کوشا موتور، نماینده اصلی کیا در ایران اشاره کرد. کوشا موتور با خودروهای وارداتی جذابی در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ حضور پیدا کرده و در غرفه این شرکت، کیا K5 به طور خاص با ظاهری جذاب و مدرن خودنمایی می‌کند.

نسل پنجم سدان پرطرفدار کیا اپتیما با نام K5 روانه بازار شده و چهره‌ای کاملا متفاوت نسبت به نسل قبلی دارد. این خودروی شهری با دیلایت‌های Z شکل و خوشه چهارتایی چراغ‌های جلو شناخته شده و به راحتی نظر قشر جوان را به سمت خود جلب می‌کند.

کیا K۵

کیا K۵ یکی از معدود سدان‌های موجود در کشور است که حجم موتور آن به ۲ لیتر می‌رسد. این موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی حدود ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور داشته و از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک، چرخ‌های جلو ماشین را به حرکت می‌اندازد.

به عنوان یک ماشین اسپرت، K5 قادر به شتاب‌گیری هیجانی و فوق‌العاده نیست. این خودرو در مدت‌زمان ۱۱.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و سرعت خود را تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ادامه می‌دهد. با این حال، مزیت خودروی کره‌ای در مصرف سوخت بهینه آن خلاصه می‌شود.

کیا K5

کیا K5 برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر جاده شهری به ۸.۷ لیتر بنزین و برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر جاده ترکیبی به ۷.۷ لیتر بنزین احتیاج دارد. از دیگر مزایای مهم وارداتی کوشا موتور می‌توان به استفاده از سیستم تعلیق عقب مولتی لینک اشاره کرد که امکان سواری نرم و هندلینگ عالی در مسیرهای پرپیچ وخم را فراهم می‌آورد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/16
چراحدودقیمت خودروها رانمیزنید؟!؟؟!