موضوعات داغ

تیگارد X35 پرایم در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ معرفی شد + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

نمایشگاه اتو اکسپو تهران از امروز مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در شهر آفتاب برگزار شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. البته علاقه‌مندان از روز سه‌شنبه، یعنی دهم می‌توانند بین ساعات ۱۰ الی ۱۷ قادر به حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌های مختلف هستند. تقریبا تمام شرکت‌های فعال در حوزه خودرو در این نمایشگاه شرکت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سایپا، ایران‌خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، فردا موتور و ... اشاره کرد.

سانیار موتور نیز با تنها محصول خود، یعنی کراس اوور تیگارد X35 پرایم پا به پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران گذاشته است. این خودرو در بخش آپشن با بروزرسانی‌هایی همراه بوده اما در بخش فنی تغییر نداشته است.

تیگارد X35 پرایم به امکاناتی از جمله سانروف شیشه‌ای برقی، آینه‌های جانبی برقی تاشو، دوربین دید عقب 360 درجه، سیستم هشدار نقطه‌ کور، درب عقب برقی و سنسور پارک عقب مجهز شده است.

ویدیو معرفی تیگارد X35 پرایم

تیگارد X35 در حقیقت محصولی از شرکت چینی بایک است که با نام‌های بایک X3 و بیجینگ X3 نیز شناخته می‌شود. این ماشین در آزمون تصادف چاینا انکپ توانسته به ۵ ستاره ایمنی دست پیدا کند. کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، تنوع آپشن‌های رفاهی و قوای قابل‌قبول موتور، تیگارد X35 را به یک کراس اوور محبوب در کشور تبدیل کرده است.

این ماشین از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس CVT قوای محرکه موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. تیگارد X35 برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر جاده شهری به ۹.۴ لیتر بنزین احتیاج دارد. مصرف سوخت ترکیبی خودرو نیز ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.

تیگارد X35

خودرو سانیار موتور دارای امکانات و تجهیزات کنترلی، ایمنی و رفاهی متنوعی است. سیستم‌های ESP، ABS، EBD، TCS، HSA و BA پایداری ماشین در شرایط مختلف جاده را تضمین می‌کنند. مواردی همچون کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، کروز کنترل، دیلایت، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پانورامیک با سانروف برقی و ... نیز در لیست امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد X35 پرایم قید شده اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد