موضوعات داغ

کیا پگاس سدان وارداتی کوشا خودرو در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ حاضر شد + عکس

عکس مطلب اول

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران هم‌اکنون در شهر آفتاب در حال جریان بوده و سالن ملل، میزبان محصولات وارداتی کوشا خودرو است. علاقه‌مندان از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه می‌توانند بین ساعات ۱۰ صبح الی ۵ بعدازظهر، به این رویداد خودرویی بزرگ ملحق شده و از غرفه‌های مختلف خودروسازان، مونتاژکاران و واردکنندگان کشور بازدید به عمل آورند.

رونمایی از خودروهای وارداتی جزو مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می‌آید و کوشا خودرو به عنوان نماینده اصلی برند کیا در کشور، حرف بسیاری برای گفتن دارد. در غرفه این شرکت، محصولات جذاب کیا از جمله سدان پگاس به نمایش گذاشته شده‌اند.

نمای عقب کیا پگاس

پگاس به عنوان یک خودروی اقتصادی وارد کشور می‌شود. این ماشین چهره‌ای ساده و در عین حال بی‌نقص دارد که مورد پسند هر سلیقه‌ای قرار می‌گیرد. کابین نیز به شیوه معمولی طراحی شده است و نبود تجهیزاتی مثل پنل دیجیتالی پشت فرمان و روکش چرمی صندلی‌ها، ذات اقتصادی خودرو را به خوبی نشان می‌دهد. البته فضای داخل کابین باز و جادار است، صندلی‌ها نرم و راحت هستند و آسایش سرنشینان در طول سفرهای کوتاه و طولانی تضمین می‌شود.

در زیر کاپوت این سدان شهری، یک موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته است که تنها ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مسلما نباید انتظار شتاب گیری سریع و سرعت بالا را از این خودرو انتظار داشت. پگاس در مدت‌زمان ۱۲.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این رقم را تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ادامه می‌دهد. گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قوای فنی به چرخ‌های جلو را بر دوش می‌کشد.

فضای داخلی کیا پگاس

مهم‌ترین مزیت پگاس، مصرف سوخت بهینه ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر جاده ترکیبی است. در ضمن، پیشرانه از نوع تنفس طبیعی بوده و با استاندارد آلایندگی یورو ۴ مطابقت دارد. استانداردی که سازگار با کیفیت بنزین در اکثر جایگاه‌های سوخت‌رسانی کشور است.

حضور پگاس در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ بهترین فرصت بازدید را در دسترس آن دسته افرادی قرار می‌دهد که قصد خرید این خودرو را دارند. سدان کره‌ای اگرچه از سطح امکانات رفاهی پایین‌تری نسبت به محصولات لوکس چینی برخوردار است، ولی تجربه رانندگی معمولی و بدون دردسری را برای راننده، و سواری راحت و بدون آزردگی خاطر را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد