موضوعات داغ

کیا سلتوس کراس اوور وارداتی کوشاخودرو در نمایشگاه خودرو تهران بهمن ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ هم‌اکنون در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در شهر آفتاب دایر است و تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن‌ماه، از علاقه‌مندان حوزه خودرو میزبانی می‌کند. معرفی خودروهای وارداتی یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می‌آید و برای آشنایی با جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به غرفه کوشا خودرو مراجعه کرد.

کوشا خودرو با مدل‌های مختلف کیا مثل K5، سونت، پگاس، سلتوس و سورنتو وارد نمایشگاه اتو اکسپو ۱۴۰۲ شده است. با خودروبانک در بررسی مختصر کراس‌اوور جذاب و خوش‌چهره سلتوس همراه باشید.

ساب کامپکت کراس‌اوور سلتوس، یکی از مهم‌ترین وارداتی‌های کوشا خودرو به حساب می‌آید که به سگمنت B تعلق دارد. این ماشین به موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است و ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عملیات انتقال قوای محرکه موتور به چرخ‌های جلو را انجام می‌دهد.

مصرف سوخت شهری، جاده‌ای و ترکیبی سلتوس به ترتیب، ۸٫۶، ۵٫۹ و ۶٫۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. این ماشین در بخش جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در بخش عقب از سیستم تعلیق محور پیچشی با فنر مارپیچ استفاده می‌کند.

نمای عقب کیا سلتوس

کیا سلتوس در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ یکی از رقبای اصلی کراس‌اوورهای چینی محسوب می‌شود. این ماشین در بخش ترمز و پایداری به سیستم‌های ABS، EBD، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، ESC، HAC، VSM و BAS مجهز است.

در بخش ایمنی مواردی همچون سیستم هشدار سیگنال چشمک‌زن هنگام توقف اضراری ماشین، سیستم TPMS، ایربگ برای سرنشینان ردیف جلو، هشدار باز بودن کمربند ایمنی برای سرنشینان ردیف جلو، استارت دکمه‌ای، آلارم دزدگیر، ایموبلایزر، قفل کودک برای درب‌های عقب، باز شدن اتوماتیک درب‌ها در هنگام تشخیص تصادف، سنسور دنده‌عقب و دوربین دید عقب در لیست مشخصات کیا سلتوس دیده می‌شود.

امکانات رفاهی ماشین نیز شامل سیستم تهویه مطبوع دستی با فن ۴ سرعته، پورت USB، بلوتوث، پورت شارژر فندکی ۱۲ ولت، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی با قابلیت تا شوندگی، سانروف و ... می‌شود.

فضای داخلی کیا سلتوس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد