موضوعات داغ

کراس اوور وارداتی کیا سونت کوشا خودرو در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

کوشا خودرو با دست پر در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران حاضر شده است. این شرکت به عنوان نماینده اصلی محصولات کیا، عرضه چند مدل جذاب از این برند کره‌ای را بر عهده دارد. کیا سونت در کنار مدل‌های دیگری همچون پگاس، اپتیما و سلتوس، بخشی از غرفه کوشاخودرو در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است.

کراس‌اوور سونت را می‌توان نسخه مینیاتوری و جمع و جور کیا اسپورتیج در نظر گرفت. این ماشین چهره‌ای اسپرت و تهاجمی دارد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. زیبایی ظاهری و همین‌طور خصیصه اسپرت بودن به داخل کابین نیز راه پیدا کرده و حس رضایت را در سرنشینان به وجود می‌آورد.

کیا سونت قوای محرکه خود را از یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر دریافت می‌کند که به گیربکس CVT متصل است. حدود ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور به وسیله این گیربکس به چرخ‌های جلو وارد شده و ماشین را به حرکت وامی‌دارد.

نمای عقب کیا سونت

به سبب کاربرد گیربکس CVT شتاب صفر تا صد ۱۱.۸ ثانیه‌ای سونت چندان دور از انتظار نیست. در صورت اصرار راننده به فشردن پدال گاز، سرعت سونت به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اگر علاوه بر ظاهر و کابین شیک و اسپرت سونت به دنبال مزیت دیگری می‌گردید، باید بدانید که کراس‌اوور کره‌ای کوشا خودرو مصرف سوخت بهینه‌ای دارد. این ماشین در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده شهری ۷٫۳ لیتر، جاده بین‌شهری ۵٫۴ لیتر و جاده ترکیبی ۶٫۱ لیتر بنزین می‌سوزاند.

فرمان برقی تلسکوپی جمع شونده قابل تنظیم، ترمز دیسکی روی چرخ‌های جلو، ترمز کاسه‌ای روی چرخ‌های عقب، تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق محور پیچشی با فنر مارپیچ در بخش عقب دیگر مشخصات کیا سونت در بخش فنی را تشکیل می‌دهند.

فضای داخلی کیا سونت

مدل ۲۰۲۳ کیا سونت شامل امکانات کنترلی، ایمنی و رفاهی کاربردی و متنوعی می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ABS، EBD، ESC، HAC، VSM و BAS، کروز کنترل اتوماتیک، ESS، TPMS، دو عدد ایربگ، استارت دکمه‌ای، ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دوربین عقب، بلوتوث، USB، آینه جانبی برقی جمع شونده، شیشه بالابرهای برقی، کنترل دستی، زاویه و ارتفاع نور چراغ‌های جلو، دیلایت و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان حوزه خودرو از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه می‌توانند به طور رایگان بین ساعت ۱۰ الی ۱۷ از غرفه‌های مختلف اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ واقع در شهر آفتاب دیدن کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد