موضوعات داغ

کامیونت شاکمن Y9 ویرا دیزل در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

تقریبا تمام تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین کشور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران حاضر شده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده‌اند. ویرا دیزل به عنوان نماینده محصولات شاکمن در ایران و یکی از زیرمجموعه‌های ماموت خودرو نیز با دو کشنده Y3‌ و Z3 و کامیونت Y9 پا به نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ گذاشته است.

ویرا Z3 یک کشنده دماغه دار سایز بزرگ، ویرا Y3 یک کشنده بدون دماغ و ویرا Y9 یک کامیونت مدرن با ظرفیت‌های ۵.۵، ۶ و ۹ تنی است که در ادامه به معرفی مختصر آن می‌پردازیم.

ویرا Y9

ویرا Y9 یک کامیونت چینی متعلق به برند شاکمن است که علاوه بر ظاهر جذاب و دینامیک، کابین مدرن و امروزی دارد. طبق کاتالوگ منتشرشده توسط ویرا دیزل، نسخه ۹ تنی این کامیونت به همراه کابین خواب‌دار عرضه می‌شود.

ویرا شاکمن Y9 در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ به موتور ۳.۸ لیتری ۴ سیلندر کامینز مجهز است که از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی کرده و ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. قوای محرکه از طریق گیربکس ۷ دنده دستی فست (۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب) ماشین را به حرکت می‌اندازد.

شاکمن Y9

ترمزهای جلو و عقب از نوع کاسه‌ای ۲ مدار پنوماتیک هستند. پایداری ماشین به وسیله سیستم‌های ABS، ‌EBD، ESC و AEBS تضمین می‌شود. البته در مشخصات نسخه‌های ۶ و ۹ تنی، به ترمز اگزوز نیز اشاره شده است.

تجهیزات استاندارد کامیونت شاکمن Y9 شامل کروز کنترل، دیلایت، اتولایت، مانیتور ۱۰ اینچی مولتی‌مدیا، شیشه‌بالابر برقی سمت راننده و شاگرد راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، دوربین عقب، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، بادگیر، جلو آمپر دیجیتالی با قابلیت عیب‌یابی خودرو و ... می‌شود.

نمای داخل کامیونت Y9

برای بررسی نزدیک این محصول و همین‌طور کشنده‌های ویرا Z3 و Y3 می‌توانید بین ساعت ۱۰ الی ۱۷ به نمایشگاه خودرو تهران واقع در شهر آفتاب مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد