موضوعات داغ

نگاهی به غرفه گروه کاریزان در نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402 + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه کاریزان تولیدکننده انواع کامیون باری و کمپرسی به همراه کامیونت‌ها است. محصولات این گروه با نشان تجاری کاویان به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت در کنار فعالیت مونتاژ و عرضه خودروهای تجاری، بخش واردات خود را نیز از طریق شرکت شیران دیزل با کشنده‌های مان راه‌اندازی کرده است. گروه کاریزان با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حاضر شده بود. همچنین مدیران ارشد این گروه در غرفه کاریزان حاضر بودند.

نخستین محصول گروه کازیان در نمایشگاه خودرو تهران 1402، کامیون باری کاویان K-219‌ است. این کامیون به موتور چهارسیلندر 6.7 لیتری کامینز ساخت دانگ‌فنگ با کد isde210-30 مجهز است که حداکثر 160 اسب‌بخار قدرت و 785 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این کامیون به طور ویژه با کاربری تانکر در غرفه گروه کاریزان حضور داشت. البته این شرکت کامیون K-219‌ را در کاربری‌های باری و کمپرسی نیز عرضه می‌کند.

کاویان K-219‌

کامیونت کاویان K-106، دیگر محصول گروه کاریزان در نمایشگاه خودرو تهران 1402 بود. این کامیونت نسل جدید مدل کاویان 106 به شمار می‌رود که در بخش جلو، تغییرات طراحی را تجربه کرده است. قدرت کامیونت K-106 توسط پیشرانه 3.8 لیتری کامینز ISF3.8S5154 تامین می‌شود که گزینه‌ای معمول برای انواع کامیونت‌ها است. این کامیونت‌ از سال‌ها پیش در بازار ایران حضور دارد و اکنون با کاربری کمپرسی و خودرو حمل زباله، در نمایشگاه تهران حاضر شده بود.

گروه کاویان اخیرا یک کامیونت کوچک به نام K-103‌ را نیز در نمایشگاه خودرو تهران معرفی کرده است. این کامیونت یک خودرو گازسوز است و رقیبی جدی برای محصولاتی نظیر وانت نیسان و وانت پادرا پلاس به شمار می‌آید. این کامیونت از موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ پایه گازسوز بهره می‌برد که قادر به فعالیت با سوخت بنزین و گاز طبیعی یا CNG است. حداکثر قدرت این خودرو در حالت سوخت بنزین 116 اسب‌بخار و در حال سوخت گاز طبیعی 98 اسب‌بخار است.

K-103‌

این کامیونت را می‌توان با کاربری‌های مختلف از جمله یخچال یا باری سفارش داد. همچنین علاقمندان به مسافرت می‌توانند این کامیونت را به کمپر ایده‌آل خود تبدیل کنند. گروه کاریزان نیز نسخه‌های کمپر از محصولات خود همچون کامیونت ACK-103 و K-103‌ را در غرفه خود حاضر کرده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد