موضوعات داغ

تست درایو اکستریم VX در اتواکسپو تهران 1402 برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برند لوکس شرکت مدیران خودرو یعنی اکستریم پس از معرفی رسمی محصول اکستریم VX در هفته گذشته حالا در حاشیه نمایشگاه اتواکسپوتهران اقدام به برگزاری تست رانندگی پرچمدار لوکس خود برای عموم متقاضیان حاضر در نمایشگاه نموده است.

تست درایو اکستریم VX در نمایشگاه اتواکسپو تهران سال 1402 موقعیت مناسبی برای آشنایی با جدیدترین و بزرگترین محصول خانواده اکستریم فراهم کرد. اکستریم VX که توسط شرکت مدیران خودرو با همکاری گروه چری وارد بازار ایران شده، جزو شاسی بلندهای لوکس و خاص محسوب می‌شود.

این خودرو در کلاس خود از لحاظ ابعاد بدنه، ظرفیت مسافر و برخی دیگر از مشخصات، در رده‌ بزرگ سایز قرار می‌گیرد.

موتور این خودرو یک واحد 4 سیلندر توربوشارژ 2 لیتری است که 261 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر تولید می‌کند. این پیشرانه TGDi در مقایسه با نمونه 1.6 لیتری این شرکت، پیشرفت قابل توجهی داشته و تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهد.

جعبه‌دنده اتوماتیک 8 سرعته جدید از شرکت آیسین ژاپن نیز با کیفیت بالا و طول عمر بیشتر، جایگزین مدل قبلی 7 سرعته شده است. این گیربکس هوشمند می‌تواند به طور مؤثری قدرت موتور را مدیریت کرده و رانندگی راحت‌تری را برای سرنشینان فراهم سازد.

تست درایو اکستریم VX

سیستم چهار چرخ محرک اکستریم VX نیز برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و حرکت در جاده‌های خاکی، یک مزیت محسوب می‌شود. این سیستم موجب چسبندگی و کنترل بهتر خودرو در سطوح لغزنده می‌گردد.

متوسط مصرف سوخت اکستریم VX در حالت دو چرخ محرک حدود 8.5 تا 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به وزن 1,920 کیلوگرمی آن، رقم قابل قبولی محسوب می‌شود. البته این میزان در حالت چهار چرخ محرک بالاتر خواهد رفت.

جلوپنجره بزرگ و عریض این خودرو با چراغ‌های جلو LED زیبا، حس و حال متفاوتی به راننده می‌دهد.

داخل کابین نیز با استفاده از مواد باکیفیت، صندلی‌های چرم و آپشن‌های رفاهی مختلف طراحی شده است. صفحه نمایش‌های سرتاسر داشبورد خودرو و سیستم صوتی سونی، از دیگر امکانات جذاب داخل کابین هستند.

در مجموع، تست درایو اکستریم VX در اتواکسپو تهران 1402 نشان داد که این خودرو با طراحی زیبا، فضای داخلی لوکس، امکانات رفاهی و عملکرد فنی مناسب، گزینه جذابی برای علاقه‌مندان به شاسی‌بلندهای لوکس و قدرتمند خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد