موضوعات داغ

سدان اقتصادی ام جی 5، محصول جدید فردا موتورز در اتواکسپوتهران + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فردا موتورز در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران، از سدان اقتصادی جدید خود به نام ام جی 5 (MG5) با هدف پاسخگویی به نیاز خانواده‌های ایرانی رونمایی کرد.

این خودرو که در غرفه فردا موتورز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، از جمله مقرون‌به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که با طراحی ساده و بدون پیچیدگی‌های زائد، کاربرپسندی و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می‌دهد.

ویدیو بررسی MG5 وارداتی فرداموتورز

طراحان ام جی 5 سعی کرده‌اند با حفظ سادگی ظاهری این خودرو، زیبایی و جذابیت لازم را نیز برای جلب رضایت مشتریان به آن ببخشند. از این رو، با وجود سادگی، خطوط ظاهری ام جی 5 نوعی زیبایی مدرن و مینیمال را به نمایش می‌گذارد. در عین حال، این سادگی باعث شده تا قیمت نهایی بسیار مناسب و در دسترس‌تری نسبت به رقبا داشته باشد.

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، ام جی 5 مجهز به ویژگی‌های استاندارد مورد نیاز خانواده‌های امروزی از جمله کیسه‌های هوای اطراف، سیستم ضدسرقت، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک و غیره است. هرچند به عنوان یک خودروی اقتصادی نمی‌توان انتظار داشت که از پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی و راحتی برخوردار باشد، ولی توانسته است حداقل‌های مورد نیاز یک خانواده متوسط ایرانی را برآورده سازد.

ام جی 5

موتور ام جی 5 نیز با حجم ۱.۵ لیتری و توان ۱۱۸ اسب بخار، قدرت کافی برای تردد در شهر و جاده‌های برون‌شهری را دارد. البته با توجه به اینکه یک خودروی اقتصادی است، انتظار عملکرد بسیار بالایی از آن نمی‌رود، اما موتور آن توانسته است توان متعادل و قابل قبولی را برای نیازهای یک خانواده معمولی فراهم کند.

ام جی 5

به طور کلی، ام جی 5 ترکیب مناسبی از قیمت، ظاهر، کارایی و امکانات لازم برای استفاده روزمره خانواده‌ها را ارائه می‌دهد و می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال خودرویی اقتصادی و عملی برای زندگی شهری هستند.

فضای داخلی ام جی 5

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/23
موقع قیمت گذاری مشخص میشه که اقتصادیه یا نه