موضوعات داغ

غرفه شرکت وزین پرشیا در نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی وزین، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تانکرسازی ایران، در نمایشگاه بین‌المللی اتواکسپو تهران حضور پیدا کرد. این شرکت که ریشه در صنعت تانکرسازی ایران دارد، از سال 1357 با هدف نوسازی و به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

طرح‌های نوآورانه گروه صنعتی وزین مانند تانکرهای بدون شاسی و تانکر تریلر سه محوره با ظرفیت بالاتر، باعث شد تا این شرکت بتواند نیاز روزافزون کشور به حمل سوخت را برآورده سازد. همچنین وزین با معرفی سیستم‌های بارگیری از کف و بازیافت بخارات، توانست ضمن افزایش ایمنی، آلودگی محیط زیست را نیز به حداقل برساند.

گروه صنعتی وزین

امروزه گروه صنعتی وزین متشکل از 4 شرکت فعال در زمینه تولید و بازرگانی محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی است که عبارتند از: وزین آذری پرشیا، وزین پرشیا، وزین تکوین و وزین پترو. محصولات این شرکت شامل انواع تانکرهای جاده‌ای، قطعات و تجهیزات پتروشیمی، تجهیزات انتقال گاز و سایر تجهیزات صنعت نفت می‌باشد.

حضور گروه صنعتی وزین با غرفه‌ای مجهز در نمایشگاه اتواکسپو تهران، فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های این شرکت پیشرو به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. انتظار می‌رود این مشارکت، زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و همکاری‌های بین‌المللی برای توسعه هرچه بیشتر صنعت تانکرسازی و حمل و نقل سوخت کشور باشد.

شرکت وزین پرشیا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد