موضوعات داغ

معرفی انواع تایرهای تولیدی شرکت نانکنگ، محصولاتی برای تمام شرایط و فصول + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نانکنگ (NANKANG) در سال 1959 شروع به تولید تایر کرده و قدیمی ترین و معتبرترین تولید کننده لاستیک در تایوان است. در آغاز شروع به کار، نانکنگ یک واحد تولید تایر متعلق به دولت تایوان بود که تخصص آن تولید تایر هواپیما و انواع تایر خودروهای نظامی بود.

در راستای ارتقا کیفیت و ورود به بازارهای جهانی، نانکنگ اقدام به یک سرمایه گذاری مشترک با یوکوهاما ژاپن نمود و در سال 1959 رسماً تبدیل به شرکت تولیدات لاستیک نانکنگ با مسئولیت محدود شد.

در اواخر دهه 1970، نانکنگ چندین کارخانه جدید در تایوان راه‌اندازی نمود که همچنان فعال هستند. این شرکت مجموعه وسیعی از انواع لاستیک با سایزها و کاربردهای گوناگون را تولید می‌کند که مناسب برای انواع خودروها از جمله خودروهای سواری، کراس اور، شاسی بلند و کامیون و نیز وسایل نقلیه قدیمی است.

نانکنگ در سال 1994 گواهینامه ISO-9001 اخذ کرده و در هر سال پیشرفت چشم‌گیری داشته، که در سال 1997 گواهی ISO-14001، در سال 1998 گواهیQS-9000 ، در سال 2001 گواهی ISO / TS 16949 ، در سال 2005 اروپا RDW # E4-117R-000001-S، و در اوت 2008 خط جدید ذخیره سوخت ECO را در تایوان راه اندازی کرد.

این برند محصول کشور تایوان است و از دیرباز در ایران حضور داشته و در بین افراد با سابقه صنعت لاستیک از محبوبیت خاصی برخوردار است.

جالب است بدانید همه تولیدکنندگان لاستیک، توانایی تولید لاستیک های خاص مسابقه ای را ندارند ولی یکی از برندهای مطرح در تأمین لاستیک های خـــــاص مسابقـــــــه ای (لاستیک هـــــــای اسلیک و نیمــــه اسلیـــــک) در ایــــــــران وسایر کشورهای دنیا نانکنگ است.

همچنین لاستیک های نانکنگ دارای بالاترین استاندارد اروپا، S2WR2 هستند. Sمخفف sound بیــــانگر صــــدای تولید شده توســــط تایر، W مخفــــــف wet gripنشان دهنده میزان چسبندگی تایر در محیط مرطوب و R مخفف rolling resistance بیانگر مقاومت غلطشی تایر است که عملکرد تایر در میزان مصرف سوخت را نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های عمده تایر نانکنگ میتوان به وجود ترکیبات شیمیایی خاص از جمله سیلیکا اشاره نمود که منجر به نرمی لاستیک و افزایش قدرت چسبندگی و فرمانپذیری و در عین حال کاهش صدای تولید شده توسط لاستیک میشود.

نانکنگ یکی از برندهای شناخته شده در بازارهای جهانی با بیش از 60 سال سابقه است که توانسته اعتماد خریداران را در بیش از 180 کشور از جمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی جلب نماید.

تایرهای نانکنگ در شرکت آرین تایر دارای تنوع سایز از رینگ 13 الی 21، پهنا، فاق و طرح آج (گل) هستند، که انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و اسپرت (وارداتی / ایرانی) را پوشش می دهند.

تایر SP-9

از جمله محصولات نانکنگ می‌توان به تایر SP-9 اشاره کرد که مناسب برا تمامی فصول است. این تایر اساسا تایری است که می‌تواند در هر شرایطی و در هر نوع مسیری بالاترین سطح عملکرد، حداکثر راحتی، کشش عالی را با خود به دنبال داشته باشد. همچنین این تایر دارای الگوی آج تورینگ است که صدای تولید شده از آج را کاهش می‌دهد.

NS-25 و NS-20

محصول دیگر نانکنگ تایوان NS-25 و NS-20 که از جدیدترین طراحی و فناوری ساخت تایر بهره می‌برد. این تایر با ترکیب سیلیسی کاملا جدید و شیارهای باریک عریض با طراحی پیچیده برای رانندگانی که به عملکرد بهتر و بیشتر فکر می‌کنند، پایداری و هندلینگ بسیار قوی را پاسخ می‌دهد.

تایرFT7

همچنین FT7 از سری محصولات نانکنگ که مناسب خودروهای دو دیفرانسیل و طراحی شده برای تمامی شرایط جاده‌ای است. این محصول نانکنگ به عنوان یک تایر تمام فصل محسوب می ‌شود.

لاستیک Nankang N 729

لاستیک Nankang N 729 یک تایر تابستانی تورینگ ( اسپرت ) است که قابل نصب بر روی خودروهای سواری طراحی شده است. طراحی چهار شیار مستقیم در امتداد رویه تایر، ایمنی رانندگی در جاده‌های خیس را تضمین می‌کند.

تایر CW-25 نانکنگ

محصول CW-25 نانکنگ یک تایر نسل جدید است که بر استقامت و عملکرد مطلوب در هنگام سایش رویه و آج تایر تأکید دارد. طراحی خاص الگوی آج این تایر، استحکام عالی برای ارائه بهترین ظرفیت بارگیری و حمل بار را به دنبال دارد.

تایر MT-1 نانکنگ

نانکنگ برای طرفداران آفرود، تایر مخصوص خود را دارد.

محصول MT-1 نانکنگ برای ماجراجویی آفرود سواران ساخته شده است. این تایر دارای یک ترکیب آج پیشرفته و مدرن برای توانایی کشش حداکثری دارد. طراحی آج تهاجمی آن دارای بلوک‌های آج بزرگ و متعادل برای کشش عالی در تمام شرایط آب‌وهوایی است.

نانکنگ از سال 1401 رسماً و انحصاراً در سبد محصولات آرین تایر قرار گرفت و این شرکت با ایجاد اطمینان خاطر از نحوه تامین، شیوه حمل، انبارش، قیمت فروش و خدمات پس از فروش توانسته است این محصول را تقریباً در سراسر کشور به دست رانندگانی که به دنبال آسایش حین رانندگی و افزایش ایمنی جان و مال خود و سرنشینان هستند برساند.

شما میتوانید از طریق سایت آرین تایر با برند نانکنگ بیشتر آشنا شوید و جهت اطلاع از شرایط اعطای نمایندگی و یا شرایط فــروش با کارشناسان و یا نمایندگان رسمی شرکت آرین تایر در سراسر کشور در ارتباط باشید.

www.arian-tire.com

شما برای خودروهایتان کدام تایر را انتخاب می‌کنید؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد