موضوعات داغ

شرایط فروش خودرو برقی اسکای ول ET5 با تحویل ۲۰ روزه + جدول بهمن ۱۴۰۲

عکس مطلب اول

نبکا قصد دارد برای نخستین بار، کراس اوور تمام برقی مونتاژی خود را از طریق سایت این شرکت به عرضه درآورد. این طرح، ویژه نوروز است، یعنی خودروها پیش از شروع ایام نوروز به خریداران تحویل داده می‌شود.

نبکا در طرح فروش نقدی اسکای ول ET5 قیمت این کراس اوور برقی را حدود ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان اعلام کرده است. پرداخت در زمان ثبت‌نام و به صورت دومرحله‌ای انجام می‌شود و خودروها پس از ۲۰ روز کاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

اسکای ول ET5 در رنگ‌های سفید صدفی، مشکی متالیک، سورمه‌ای متالیک و بادمجانی متالیک و به عنوان مدل ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد. نبکا هیچ سود مشارکت یا انصرافی را در طرح فروش نقدی اسکای ول لحاظ نکرده است، با این حال جریمه تأخیر ۲.۵ درصد به صورت ماهانه به خریدار پرداخت خواهد شد. ناگفته نماند که قیمت این ماشین، بدون احتساب هزینه‌های جانبی مثل بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزود، عوارض شماره‌گذاری و ... اعلام شده است. بنابراین در هنگام تحویل خودرو، مبلغ این هزینه‌ها نیز بر اساس تعرفه‌های سال ۱۴۰۲ از خریدار دریافت می‌شود.

جدول شرایط فروش نقدی اسکای ول ET5 ویژه نوروز را در ادامه مشاهده می‌کنید. مشتریان این خودرو می‌بایست جهت ثبت‌نام اولیه به سایت رسمی نبکا به نشانی nebkaev.ir مراجعه کنند و سپس منتظر بمانند تا کارشناسان این شرکت برای اطلاع‌رسانی در مورد مراحل ثبت نام نهایی و پرداخت وجه با آن‌ها تماس بگیرند.

جدول شرایط فروش نقدی اسکای ول ET5 ویژه نوروز در بهمن ۱۴۰۲

نام خودرونبکا اسکای ول ET5
بهای مصوب درب کارخانه۲.۱۲۳.۳۹۰.۸۲۹ تومان
شرایط پرداختنقدی
مراحل پرداختدر زمان ثبت نام به صورت دو مرحله ای
زمان تحویل۲۰ روز کاری
مدل۱۴۰۲
وضعیت سندآزاد
سود مشارکت و انصرافصفر درصد
جریمه تأخیر۲.۵ درصد ماهیانه
رنگ بندیسفید صدفی، مشکی متالیک، سورمه ای متالیک، بادمجانی متالیک

نگاهی به مشخصات اسکای ول ET5

برند نبکا حاصل سرمایه‌گذاری مشترک کرمان موتور و گروه تکنولوژیکی مپنا است و اسکای ول ET5‌ نخستین محصول مونتاژی این شرکت به حساب می‌آید. کراس اوور تمام برقی ET5 ظاهری جذاب و امروزی داشته و از سطح امکانات و تجهیزات بالایی برخوردار است. شش عدد ایربگ به همراه سیستم‌های متنوع کنترل و پایداری و همین‌طور سیستم‌های کمک‌راننده، سواری با این خودروی شیک و بی‌صدا را به تجربه‌ای ایمن و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

نبکا اسکای ول ET5 دارای یک پیشرانه الکتریکی روی محور جلو است که ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس تک‌مرحله‌ای، وظیفه انتقال نیروی موتور را بر عهده دارد. به لطف قوای محرکه، ای‌تی۵ در مدت‌زمان ۹.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

باتری به‌کاررفته در این خودرو دارای ظرفیت ۷۲ کیلووات ساعت است که در صورت شارژ کامل، از بازه پیمایشی ۴۰۰ کیلومتری پشتیبانی می‌کند. این باتری با فناوری شارژ سریع سازگاری دارد و در عرض ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌رسد. البته بخشی از شارژ باتری به وسیله سیستم ترمز احیاشونده قابل تأمین است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد