موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 کرمان موتور با تحویل 90 روزه + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی کرمان موتور، آخرین محصول جدید خود را با نام تجاری "کی ام سی T9" به بازار عرضه می‌نماید. این پیکاپ با قیمت مصوب 1.950 میلیارد تومان به مشتریان واجد شرایط عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این محصول از روز پنجشنبه 26 بهمن ماه 1402 آغاز خواهد گردید و متقاضیان می‌توانند از ساعت 8 صبح به نمایندگی‌های معتبر کرمان موتور مراجعه و ثبت نام نمایند. با توجه به اعلام شرکت سازنده، زمان تحویل این خودرو حدود 90 روز کاری از تاریخ ثبت نام خریداران خواهد بود.

کی ام سی T9 در پنج رنگ سفيد، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی روشن متاليک به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از طریق فروش نقدی به دست مشتریان خواهد رسید.

جدول شرایط فروش نقدی کی ام سی T9 کرمان موتور

خودرو کی ام سی T9
نحوه فروش نقدی
قیمت مصوب 1.950 میلیارد تومان
تحویل 90 روز کاری
مدل 1403
ثبت نام از 8 صبح پنجشنبه 26 بهمن 1402
رنگ‌ها سفيد - مشکی -قرمز-آبی زنگاری-خاکستری طوسی روشن متاليک

کی ام سی T9

مشخصات فنی کی ام سی T9 محصول کرمان موتور

از لحاظ فنی، این خودرو به یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژ مجهز شده است که قادر به تولید حداکثر 221 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این میزان توان و گشتاور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به سیستم چهار چرخ محرک خودرو منتقل خواهد شد. علاوه بر این، کی ام سی T9 همانند سایر پیکاپ‌ها در حالت عادی دارای سیستم انتقال نیرو تک دیفرانسیل خواهد بود.

فضای داخلی کی ام سی T9

این خودرو از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالاتری نسبت به مدل قبلی یعنی کی ام سی T8 قرار دارد. سیستم ایمنی این خودرو شامل هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه می‌باشد. از امکانات رفاهی این خودرو در نسخه فول آپشن می‌توان به شارژر وایرلس، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، آینه‌های برقی تاشو با گرمکن، سیستم سرگرمی با نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف اشاره نمود.

در مجموع، کی ام سی T9 به عنوان محصول جدید شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه می‌شود. با توجه به قیمت مصوب و تجهیزات و امکانات آن، این خودرو می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به خودروهای پیکاپ در کشور باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/26
هزینه چقدره