موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی چهار محصول فردا موتورز اعلام شد + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فردا موتورز شرایط ویژه‌ای برای فروش چهار محصول خود در بهمن ماه ۱۴۰۲ ارائه کرده است. این شرایط ویژه شامل خودروهای FMC SX5، FMC T5، FMC 511 و سوبا M4 می‌شود که به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فردا موتورز، فرایند ثبت نام را برای خرید این خودروها انجام دهند.

جدول شرایط فروش چهار خودرو فردا موتورز بهمن 1402

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) پیش پرداخت ودیعه دوم (یک ماه پس از عقد قرارداد) ودیعه هنگام تحویل قیمت نهایی با احتساب اقساط
FMC 511 ۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ۸۳.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹.۷۷۷.۰۰۰۰ ۹۵۳.۳۶۷.۰۰۰
FMC SX5 ۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۹۵.۰۰۰.۰۰۰ - ۹۶.۹۶۳.۰۰۰ ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5 ۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۰.۷۰۴.۰۰۰ ۱.۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC Suba M4 ۱.۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۳.۲۸۲.۰۰۰ ۲.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰

بر اساس اعلام فردا موتورز، مدت زمان تحویل خودروها ۱۲۰ روز کاری خواهد بود. همچنین این شرایط ویژه فروش از تاریخ ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ اعتبار دارد.

طبق شرایط اعلام شده، یک ماه پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش‌پرداخت، ودیعه دوم به حساب شرکت واریز می‌شود. همچنین هنگام تحویل خودرو، ودیعه سوم باید پرداخت شود و بعد از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می‌گردد.

مشخصات فنی سوبا M4

شرکت فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان داخلی، اخیرا محصول جدید خود را با نام سوبا M4 روانه بازار نموده است. این خودرو جزء دسته مینی ون ها بوده و دارای ظرفیت 7 نفره می باشد.

سوبا M4 با هدف ارائه یک خودروی لوکس و تشریفاتی برای خانواده ها طراحی شده است. این مینی ون به موتور قدرتمند 195 اسب بخاری مجهز شده که با جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته همکاری می کند.

در بخش داخلی، صندلی های عقب به صورت برقی و دارای امکاناتی همچون سردکن، گرمکن، میز تاشو و شارژر تلفن همراه طراحی شده اند. همچنین پنل تهویه مستقل و چرم کاری از دیگر امکانات رفاهی سوبا M4 به شمار می روند.

بازار مینی ون ها در ایران چندان گسترده نیست، اما شرکت فردا موتورز امیدوار است با عرضه سوبا M4 بتواند سلیقه مشتریان را تغییر دهد و آنها را به سمت خرید این دسته از خودروها سوق دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد