موضوعات داغ

سفرهای عید 1403 خود را با اجاره خودرو آسان کنید!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تعطیلات عید نوروز برای ما ایرانیان همیشه با شادی، تفریح و گشت و گذار همراه بوده، این تعطیلات همزمان با شروع فصل بهار آغاز می‌شود و بهترین زمان برای سفر است. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر استفاده از خودروی شخصی است البته راه‌های دیگری همچون قطار و هواپیما هم وجود دارد اما مسافرت‌های دسته‌جمعی با خودروی شخصی در تعطیلات نوروزی حال و هوای دیگری دارد.

امروزه شاید همه افراد توانایی مالی خرید خودرو را نداشته باشند یا به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو ترجیح دهند به جای خرید یک خودرو، از رنت ماشین برای تعطیلات استفاده کنند. قیمت اجاره خودرو در مقایسه با خرید خودرو بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است از طرفی با اجاره خودرو شما می‌توانید با هر مدل خودرویی که دوست دارید سفر خود را آغاز کنید و اگر محدودیت بودجه ندارید می‌توانید خودروهای لوکس و وارداتی را اجاره کنید.

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه اجاره خودرو سوییچ ایران است که اکنون در بیش از 15 شهر ایران دارای 23 ایستگاه فعال است، امکان رنت ماشین در تعطیلات نوروز 1403 از سوییچ ایران وجود دارد و می‌توانید از بین بیش از 20 مدل خودروی داخلی و وارداتی ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایا اجاره خودرو برای عید

سفرهای نوروزی در کنار دوستان و خانواده حس و حال منحصر به فرد و خوبی دارد، با رنت ماشین برای سفرهای نوروزی می‌توانید سفر خود را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کنید. اجاره ماشین بدون راننده و با راننده یک انتخاب درست و هوشمندانه برای کسانی است که خودروی شخصی ندارند، بیشتر مردم معتقد هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید و نگهداری آن است. افراد بسیاری به منظور پرداخت هزینه‌های کمتر و سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر به سمت خودروهای اجاره‌ای روی می‌آورند.

رنت ماشین در تعطیلات نوروزی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

● با رنت ماشین می‌توانید با خودرو دلخواه خود سفر کنید، شاید خودروی شخصی برای شما تکراری شده باشد و دوست داشته باشید رانندگی با یک خودروی لوکس را تجربه کنید. با انتخاب ماشین‌های لوکس لذت رانندگی را از خود دریغ نکنید.

● با اجاره خودرو مطمئن خواهید شد که یک خودروی سالم و بی عیب و نقص را اجاره می‌کنید. نقص فنی خودرو و در راه ماندن یکی از نگرانی‌های رانندگان در سفر است اما خودروهای موجود در شرکت‌ها از نظر فنی سالم هستند و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای اعم از در راه ماندن یا خرابی خودرو، تیم فنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رسانند و اگر خودرو قابل تعمیر باشد آن را تعمیر می‌کنند در غیر اینصورت خودرویی جدید در اختیارتان قرار می‌دهند.

● با رنت ماشین می‌توانید خودروی مورد نظر خود را در هر جایی تحویل بگیرید. اگر قصد دارید با هواپیما به شهر مقصد سفر کنید می‌توانید خودرو را درب هتل یا در فرودگاه تحویل بگیرید.

● استفاده از خودروهای اجاره‌ای موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود. با استفاده از خودروهای اجاره‌ای دیگر دغدغه استهلاک، سرویس خودرو، مالیات، بیمه نامه و تعمیرات آن را نخواهید داشت.

● افزایش آزادی عمل، کاهش محدودیت‌ها و راحتی زیاد از دیگر مزایای اجاره خودرو است.

در چه شهرهایی می‌توان برای سفر ماشین اجاره کرد؟

در چه شهرهایی می‌توان برای سفر ماشین اجاره کرد؟

محدوده مجموعه سوییچ ایران منتهی به 1 یا 2 شهر نیست همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم سوییچ ایران در بیش از 15 شهر آماده ارائه خدمات است:

● تهران: دفتر مرکزی سوییچ ایران واقع در شهرک غرب

● فرودگاه مهرآباد-تهران: دارای 3 ایستگاه فعال

● فرودگاه بین‌المللی امام: دارای 1 ایستگاه فعال

● جزیره کیش: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه شیراز: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه رشت: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه تبریز: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه یزد: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه بین‌المللی ساری: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه اصفهان: دارای 1 ایستگاه فعال

● اصفهان: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه بندرعباس: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه قشم: دارای 1 ایستگاه فعال

● اسکله شهید ذاکری: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه مشهد: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه نیشابور: دارای 1 ایستگاه فعال

● کرج: دارای 1 ایستگاه فعال

● بجنورد: دارای 1 ایستگاه فعال

● کرمان: دارای 1 ایستگاه فعال

● فرودگاه اهواز: دارای 1 ایستگاه فعال

● آبادان: دارای 1 ایستگاه فعال

● قم: دارای 1 ایستگاه فعال

به طور مثال برای اجاره خودرو در کیش به راحتی میتوانید از فرودگاه اقدام به کرایه خودرو کنید.

سوییچ ایران علاوه بر فعالیت داخلی، در سایر کشورهای جهان هم دارای ایستگاه‌های فعال در زمینه اجاره خودرو است:

● کشور فرانسه: اجاره خودرو در شهرهای پاریس، نیس و کن

● کشور ایتالیا: اجاره خودرو در رم، میلان و ونیز

● کشور اسپانیا: اجاره خودرو در بارسلون

● کشور پرتغال: اجاره خودرو در لیسبون

● کشور سوئیس: اجاره خودرو در برن

● کشور آلمان: اجاره خودرو در برلین، مونیخ و فرانکفورت

● کشور هلند: اجاره خودرو در آمستردام، روتردام و لاهه

● کشور اتریش: اجاره خودرو در وین و زالتسبورگ

● دبی: اجاره خودرو در شارجه و ابوظبی

● کشور عمان: اجاره خودرو در مسقط

● کشور ترکیه: اجاره خودرو در استانبول و ازمیر

برای سفرهای خارجی هم میتوانید به راحتی برای اجاره خودرو در ترکیه میتوانید قبل از سفر، فرآیند اجاره خودرو را انجام دهید و در کشور اتومبیل خود را تحویل بگیرید.

اجاره خودرو و تحویل در شهر مقصد در سوئیچ ایران

مجموعه سوییچ ایران در راستای کسب رضایت مشتریان سعی می‌کند بهترین خدمات را ارائه کند، شما می‌توانید خودروی مورد نظر خود را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت این مجموعه اجاره کرده و در ایستگاه مورد نظر یا در هر جای شهر که باشید آن را تحویل بگیرید.

با اجاره خودرو از سوییچ ایران حتی می‌توانید خودروی مورد نظر را در شهر مقصد تحویل بگیرید اما در شهر دیگری آن را تحویل دهید.

قیمت و هزینه اجاره خودرو

سوییچ ایران یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه اجاره خودرو در کشور است که بیش از 20 مدل خودروی ایرانی و لوکس را در ناوگان خود قرار داده، قیمت اجاره خودرو در سوییچ ایران با توجه به عوامل مختلفی مشخص می‌شود. مدت زمان اجاره خودرو (روزانه، ماهانه)، برون شهری و درون شهری، داشتن راننده یا بدون راننده، نوع خودرو، پوشش بیمه، زمان اجاره خودرو(ایام تعطیل یا روزهای عادی) و غیره از مهم‌ترین عواملی هستند که در تعیین هزینه اجاره خودرو تاثیرگذار هستند. به همین دلیل نمی‌توان برای خودروها قیمت ثابت و مشخصی در نظر گرفت زیرا با تغییر هر یک از این عوامل، قیمت اجاره خودرو دچار نوسان می‌شود. در جدول زیر سعی کرده‌ایم تا با دسته‌بندی خودروها به چهار گروه (اقتصادی، نیمه اقتصادی، متوسط و شاسی بلند) حدود قیمت اجاره خودرو را در سوییچ ایران مشخص کنیم.

مدل خودرو هزینه اجاره (تومان)
خودروهای اقتصادی 620.000. الی 1.100.000
خودروهای نیمه اقتصادی 1.200.000 الی 1.700.000
خودروهای متوسط 1.800.000 الی 2.900.000
خودروهای شاسی بلند 3.000.000 الی 5.100.000

نکات مهم اجاره خودرو

اگر قصد رنت ماشین برای تعطیلات عید و سفرهای نوروزی را دارید باید قبل از هرگونه اقدامی به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

● بررسی بیمه خودرویی که قصد اجاره آن را دارید یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. هر یک از شرکت‌های بیمه خودرو شرایط مختلفی را برای پوشش‌های بیمه‌ای در نظر گرفته‌اند و شما با توجه به نوع خودرو و میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید یکی از پوشش‌های بیمه را انتخاب کنید. در صورت وقوع هرگونه آسیب و خسارتی به خودرو، شرکت بیمه موظف است طبق تعهدات مالی خود آن را پرداخت کند.

● در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه رنت ماشین فعالیت می‌کنند که هر یک از آن‌ها خودروهای مختلفی را در مجموعه خود قرار داده‌اند. در ابتدا باید مشخص کنید که هدف و قصد شما از اجاره خودرو چیست؟ آیا خودرو را برای تفریح خودرو یا برای عروسی و تشریفات؟

● برای رنت ماشین باید قبل از هرگونه اقدامی نوع خودرو را مشخص کنید و تمام جزئیات آن را بررسی کنید. در صورتی که خودروی مورد نظر با نیاز شما سازگار بود می‌توانید آن را اجاره کنید.

● انتخاب خودرو باید بر اساس نوع نیاز شما باشد به عنوان مثال اگر برای گردش و سفر می‌خواهید خودرویی اجاره کنید باید به دنبال یک خودروی جادار باشید، اگر برای میهمانی و جلسات مهم می‌خواهید رنت ماشین انجام دهید باید از خودروهای لوکس و تشریفاتی استفاده کنید.

● تکمیل مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان رنت ماشین است. اگر می‌خواهید خودرو را با راننده اجاره کنید نیازی به مدارک کلی نیست و تنها مدارک شناسایی کفایت می‌کند. اما اگر می‌خواهید خودروی بدون راننده را اجاره کنید باید تمام مدارک و شرایط را مهیا کنید در غیراینصورت شرکت از رنت ماشین جلوگیری می‌کند.

● هر یک از خودروهای اقتصادی، لوکس و نیمه اقتصادی مجاز هستند مسافت مشخصی را طی کنند. قبل از امضای قرارداد اجاره خودرو باید با توجه به مسافتی که طی می‌کنید خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

● قیمت اجاره خودرو را بررسی کنید و با توجه به بودجه خود، یک خودروی مناسب رنت کنید. شرکت‌هایی که مالک خودروها هستند قیمت مشخص و ثابتی برای اجاره خودروها در نظر گرفته‌اند اما در اپلیکیشن‌ها هر فردی قیمت و نرخ متفاوتی برای اجاره در نظر می‌گیرد.

● اگر به منظور تفریح و سفر خودرو اجاره کرده‌اید باید آب و هوای مقصد را بررسی کنید زیرا در آب و هوای نامساعد احتمال بروز حوادث بیشتر است.

● در زمان رنت ماشین توجه کنید که باک خودرو پر باشد.

جمع بندی

آیا می‌خواهید در تعطیلات نوروز 1403 به شهرهای دیگر سفر کنید اما ماشین شخصی ندارید؟ اجاره خودرو راه حل این مشکل است، شما می‌توانید با اجاره خودرو از سوییچ ایران یک سفر شیرین و لذت بخش را تجربه کنید. همانطور که در این مطلب به آن اشاره کردیم با اجاره خودرو می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد