موضوعات داغ

فروش فوری لاماری ایما هیبرید در نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیرو اعلام شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید توسط شرکت آرین پارس موتور،متثاضیان خرید این خودرو می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را از طریق نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان دنبال کنند. آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام نسخه جدید لاماری ایما HEV می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه تا پایان روز جمعه، ۱۸/ ۱۲/ ۱۴۰۲ به سامانه یکپارچه به نشانی saleauto.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خودرو مذکور اقدام کنند. شایان ذکر است در اولین عرضه لاماری ایما هیبرید از طریق سامانه، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش گذاشته شده است. خودروها پس از ۳۰ روز کاری و به عنوان مدل‌های2023 به خریداران تحویل داده می‌شوند.

همچنین نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند خودروی لاماری ایما هیبریدی را از نزدیک مشاهده و با ویژگی‌های آن آشنا شوند، در کارشو نمایندگی 2103 در مرکز خرید اپال طبقه GA، این خودرو را به نمایش عموم در آورده است. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 11 الی 23 به این کارشو مراجعه کنند و از خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه بهره‌مند شوند.

همچنین علاقه‌مندان و متقاضیان محترم می‌توانند در شهر تهران به شوروم نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02179112 و 02122386294 و 02122386297 تماس حاصل، علاوه‌بر آن در شهر تبریز نیز می‌توانند به نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان واقع در تبریز، ولیعصر، فلکه بزرگ بسمت مسجد الصادق مراجعه و یا با شماره تلفن 04182868686 تماس حاصل فرمایند.

لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبریدی HEV چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیشرانه هیبریدی لاماری ایما از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی برای حرکت خودرو استفاده می‌کند. این پیشرانه در مجموع قادر به تولید ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. قوای محرکه از طریق گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌شود. حداکثر سرعت خودرو به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا صد آن در مدت‌زمان ۸.۱ ثانیه رخ می‌دهد. محصول وارداتی آرین پارس در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۵.۳ لیتر بنزین می‌سوزاند.

لاماری ایما هیبرید با آپشن‌ها و امکانات متنوعی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که این موضوع، قیمت خودرو را توجیه می‌کند. شش عدد ایربگ در هنگام تصادف از سرنشینان جلو محافظت می‌کنند. در بخش ایمنی همچنین می‌توان به وجود تجهیزاتی همچون سیستم‌های ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و ایموبیلایزر اشاره کرد.

لاماری ایما HEV

امکانات رفاهی ماشین نیز شامل آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی برقی شاگرد راننده با قابلیت تنظیم در ۴ چهار، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان ۱۰.۲۵ اینچی تمام دیجیتالی، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار عبور ترافیک از عقب، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار تصادف از سمت جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس ردیف عقب، خروجی برق ۵ و ۱۲ ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک و ... می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد