موضوعات داغ

معرفی فروشگاه های ردیاب خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ممکن است برای شما هم اتفاق ناگوار سرقت خودرو پیش آمده باشد. در چنین شرایطی اعلام سرقت خودرو به پلیس و ارائه اطلاعات ماشین، اولین کاری است که انجام می‌دهید. با این حال اگر قادر به ارائه موقعیت مکانی خودرو باشید، فرآیند پیدا کردن ماشین به سرقت رفته بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت.

ظهور ردیاب‌های خودرو بار نگرانی بابت سرقت ماشین را از دوش بسیاری از افراد برداشته است. وجود طیف گسترده‌ای از ردیاب‌های باکیفیت در بازار، بابت امنیت خودرو به شما اطمینان خاطر می‌دهند. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری برای خرید ردیاب‌ خودرو در کشور وجود دارند. اما تفاوت خرید حضوری با خرید آنلاین چیست؟ هنگام خرید آنلاین ردیاب برای ماشین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید اینترنتی جی پی اس در تهران

در تهران فروشگاه‌های حضوری متنوعی برای خرید جی پی اس وجود دارند. از طرف دیگر فروشگاه‌های اینترنتی خرید جی پی اس در تهران نیز هستند. خرید اینترنتی جی پی اس این مزیت را دارد که در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، بتوانید ردیاب خودرو از برندهای معتبر با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

از طرف دیگر خرید اینترنتی جی پی اس خودرو در تهران این مزیت را دارد که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. به‌جای اینکه ساعت‌های طولانی را صرف جستجوی ردیاب در شهر کنید، می‌توانید تنها با چند کلیک و پرداخت اینترنتی محصول مورد نظرتان را در عرض چند روز یا چند ساعت تحویل بگیرید.

فروشگاه‌های ردیاب خودرو چینی

در حال حاضر ردیاب‌های مختلفی از برندهای چینی و اروپایی در بازار وجود دارند. همانطور که انتظار می‌رود، ردیاب‌های چینی از لحاظ استانداردهای کیفی ضعیف‌تر از ردیاب‌های اروپایی هستند. هنگام جستجو در اینترنت برای خرید ردیاب خودرو، با ردیاب‌هایی مواجه می‌شوید که قیمت بسیار پایینی دارند.

فروشگاه‌های ردیاب خودرو چینی به‌طور تخصصی بر فروش محصولات کشور چین فعالیت می‌کنند. در این فروشگاه‌ها ردیاب‌هایی با قیمت بسیار کم و نامتعارف مشاهده می‌شود و گاها برندهای مطرح دنیا جایی در بین محصولات موجود ندارند.

در نظر داشته باشید که کیفیت ردیاب خودرو بسیار مهم است؛ ردیاب یک قطعه خارجی است که بر خودرو قرار می‌گیرد و باید از مقاومت کافی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار باشد. به همین خاطر بهتر است قیمت ارزان ردیاب خودرو شما را برای خرید وسوسه نکند.

فروشگاه‌های ردیاب خودرو اروپایی

گروهی دیگر از فروشگاه‌های ردیاب خودرو، به فروش محصولات اروپایی می‌پردازند. این نوع ردیاب‌ها معمولا از برندهای مطرح دنیا هستند و از استانداردهای کیفی بالایی برخودارند. قیمت ردیاب‌های اروپایی از ردیاب‌های چینی بیشتر است اما در عوض از طول عمر زیادی برخوردارند.

فروشگاه‌های ردیاب خودرو اروپایی معمولا پشتیبانی قوی از مشتریان انجام می‌دهند و صرفا هدف آن‌ها فروش محصول به مشتریان نیست. ردیاب‌های اروپایی قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها دارای قابلیت هشدار سرعت و تعیین محدوده جغرافیایی هستند که در بسیاری مواقع برایتان کاربردی خواهند بود. در این نوع فروشگاه‌ها (مانند: یوفایندر؛فروشنده انواع ردیاب خودرو و شخصی برند تلتونیکا لیتوانی) انواع ردیاب خودرو، ردیاب کامیون و تریلی، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب شخصی به فروش می‌رسند.

تفاوت ردیاب خودرو اروپایی و چینی

بین ردیاب‌ خودرو اروپایی و چینی تفاوت‌هایی وجود دارد که بهتر است پیش از خرید از آن‌ها مطلع باشید. در این بخش به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

• کیفیت: مهم‌ترین تفاوت بین ردیاب خودرو چینی و اروپایی، نوع کیفیت است. ردیاب‌های اروپایی به قطعات باکیفیت و دوام بالا شناخته می‌شوند. از طرف دیگر ردیاب‌های چینی از لحاظ کیفیت ساخت‌ ضعیف‌تر اما ارزانتر هستند.

• دقت:‌ ردیاب‌های اروپایی به دلیل استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری GPS، از دقت بسیار بالایی برخوردارند و موقعیت مکانی خودرو را در لحظه به شما نشان می‌دهند. از طرف دیگر میزان دقت در ردیاب‌های چینی به‌خصوص در مناطقی با آنتن دهی ضعیف، پایین‌تر است.

• ویژگی‌ها و قابلیت‌ها: ردیاب‌های اروپایی اغلب با ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند تجزیه و تحلیل رفتار راننده و دکمه‌های SOS مجهز شده‌اند. همچنین برنامه گوشی آن‌ها رابط آسان و کاربر پسندی دارد. از طرف دیگر این قابلیت‌های پیشرفته در ردیاب‌های چینی به ندرت دیده می‌شود و برنامه‌های گوشی آن‌ها دارای نقاط ضعف است.

• امنیت: ردیاب‌های خودروی اروپایی معمولا از فناوری‌های پیشرفته برای حفظ امنیت و اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند. این در حالی است که میزان امنیت اطلاعات در ردیاب‌های خودرو چینی در سطح پایین‌تری قرار دارد.

درنهایت برای انتخاب از میان ردیاب‌های چینی و اروپایی، میزان بودجه، اولویت‌ها و ترجیحات خود را در نظر بگیرید. همچنین با مقایسه قابلیت‌ها، کیفیت ساخت و نوع حفاظت از اطلاعات در ردیاب‌ها می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

چرا از فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو خرید کنیم؟

چرا از فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو خرید کنیم؟

خرید از فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو مزیت‌های متعددی به همراه دارد. یکی مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو امکان مقایسه آسان قیمت‌ها و برندها با یکدیگر است. در فروشگاه‌های آنلاین ویژگی‌های هر محصول به‌طور کامل ذکر شده است و در عرض چند دقیقه می‌توانید چندین محصول را از جهات مختلف با یکدیگر مقایسه کنید.

از طرف دیگر معمولا طیف گسترده‌تری از ردیاب‌های خودرو در فروشگاه‌های آنلاین برای فروش قرار می‌گیرند. این موضوع به شما حق انتخاب از میان گزینه‌های متنوعی را می‌دهد. در حال حاضر خرید اینترنتی جی پی اس خودرو به یکی از انتخاب‌های اصلی مشتریان تبدیل شده است.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد