موضوعات داغ

بلیط هواپیما لحظه آخری برای چه مسافرانی به صرفه است؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از گزینه هایی که با آن مواجه‌ می‌شوند خرید بلیط هواپیما لحظه آخری است، که از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری ارزان قیمت محسوب‌ می‌شود. این بلیط‌ها معمولا در اکثر مواقع قیمت ارزان‌تری نسبت به بلیط‌های سیستمی دارند، اما تنها زمانی‌ می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید که آمادگی کامل برای سفر داشته باشید و بتوانید در همین چند ساعت مانده به پرواز چمدان خود را ببندید و راهی سفر شوید. اگر‌ می‌خواهید بدانید بلیط هواپیما لحظه آخری برای چه مسافرانی به صرفه است پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط‌هایی هستند که چارتر کننده صندلی‌های باقیمانده پرواز را با در نظر گرفتن تخفیف ویژه‌ای و با قیمتی ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی و چارتر ارائه‌ می‌دهند. معمولا این بلیط‌ها در سایت‌های فروش بلیط تحت عنوان بلیط فوری یا بلیط ارزان ارائه‌ می‌شوند و با استفاده از فیلتر بلیط ارزان‌ می‌توانید به لیستی از بلیط‌های لحظه آخری به مقصد خود دسترسی داشته باشید. برخی از افراد تصور‌ می‌کنند این بلیط‌ها به دلیل آنکه از قیمت پایینی برخوردار هستند پروازهای آن‌ها صندلی و خدمات با کیفیتی ندارند. اما چنین تفکری کاملا اشتباه است و شرایط پروازی آن‌ها کاملا همانند بلیط‌های چارتر و سیستمی است و تنها با نرخ کمتری عرضه‌ می‌شوند. از این رو‌ می‌توانید با خرید آن‌ها سفری راحت و کم هزینه تجربه کنید.

البته توجه داشته باشید که این پرواز بیشتر مناسب افرادی است که دارای برنامه ریزی دقیقی برای سفرهای خود نیستند. زیرا زمان عرضه بلیط هواپیما لحظه آخری خیلی به زمان پرواز نزدیک است و فردی‌ می‌تواند آن را تهیه کند که هر لحظه آماده سفر باشد. در زمان‌های کم سفر سال و زمان‌هایی که به ساعت پرواز بسیار نزدیک است‌ می‌توانید بلیط لحظه آخری را با ارزان‌‌ترین نرخ ممکن تهیه کنید. اما در ایام تعطیلات و زمان‌های پیک سفر در سال این بلیط‌ها به دلیل تقاضا بالا حتی با قیمتی بیشتر از بلیط‌های سیستمی و چارتر به فروش‌ می‌رسند.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری چه مزایایی دارد؟

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری چه مزایایی دارد؟

خرید بلیط ارزان هواپیما مزایای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

•برخورداری از قیمت مناسب

این بلیط‌ها در بیشتر مواقع سال با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به بلیط‌های چارتر و سیستمی ارائه‌ می‌شوند و‌ می‌توانید با مراجعه به وب سایت‌های معتبر برای آن‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید. بنابراین اگر سفرهای ارزان را ترجیح‌ می‌دهید این بلیط‌ها‌ می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

•زمان سفر

اگر یک برنامه ریزی دقیق برای سفرتان دارید، بهتر است که از خرید بلیط لحظه آخری صرف نظر کنید، زیرا ممکن است نتوانید در هر زمانی که بخواهید این بلیط‌ها را تهیه کنید. البته شاید بتوانید با فاصله یک الی دو روز بلیط سفر را رزرو کنید.به عنوان مثال پرواز برخی از شهرها در آخر هفته تقاضا بالاتری دارد و احتمال آنکه بتوانید در این روزها بلیط لحظه آخری به آن مقصد بیابید بسیار ضعیف است. اما در روزهای وسط هفته راحت‌تر‌ می‌توانید بلیط هواپیما لحظه آخری را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

خرید بلیط لحظه آخری با بهترین قیمت

همانطور که‌ می‌دانید بلیط هواپیما قیمت ثابتی ندارد و در روزهای مختلف متغیر است. بلیط‌های لحظه آخری نیز از این قائده مستثنی نیستند. در واقع هر چقدر که به زمان پرواز نزدیک‌تر شویم این بلیط‌ها قیمت ارزان‌تری خواهند داشت. از این رو مسافران باید طی چند روز متوالی قیمت بلیط‌ها به مقصد سفر خود را بررسی کنند تا بتوانند تقریبا از قیمت بلیط لحظه آخری مطلع شوند. البته به خاطر داشته باشید که باید ریسک خرید بلیط لحظه آخری را نیز بپذیرید، زیرا گاهی اوقات اوضاع مطابق پیش بینی و انتظارات ما پیش نمی‌رود و مجبور خواهید شد حتی هزینه‌ای بیشتر نسبت به بلیط‌های سیستمی بپردازید تا بتوانید در تاریخ مد نظرتان به سفر بروید.

استرداد بلیط لحظه آخری

استرداد بلیط لحظه آخری

موضوع کنسل کردن پرواز از جمله مواردی است که در زمان خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه داشته باشید. در واقع یکی از دغدغه‌های مسافران این است که اگر به هر دلیلی نتوانند به سفر و پرواز خود برسند آیا‌ می‌توانند هزینه آن را پس بگیرند؟ اگر نسبت به زمان سفر خود تردید دارید پیشنهاد‌ می‌کنیم که بلیط‌های سیستمی را تهیه کنید، زیرا با خرید آن‌ها خیالتان آسوده خواهد بود که در صورت لغو سفر‌ می‌توانید بخش عمده هزینه بلیط را پس بگیرید. اما در مورد بلیط‌های لحظه آخری شرایط استرداد بلیط دشوار است و حتی گاهی اوقات با توجه به زمان پرواز و قوانین ایرلاین و کلاس پروازی نمی‌توانید هیچگونه هزینه‌ای دریافت کنید و تمامی هزینه سفر شما سوخت‌ می‌شود. بنابراین بهتر است که پیش از رزرو بلیط لحظه آخری قوانین و شرایط استرداد بلیط ایرلاین را بررسی کنید و با آگاهی کامل نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

چگونه‌ می‌توانیم بلیط لحظه آخری بخریم؟

چگونه‌ می‌توانیم بلیط لحظه آخری بخریم؟

شرایط خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با سایر بلیط‌های هواپیما هیچگونه تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن‌ها در زمان باقیمانده به پرواز است. به عبارتی زمانی که به پرواز نزدیک‌ می‌شویم و هنوز تعدادی از صندلی‌ها خالی هستند آژانس گردشگری و چارتر کننده‌ها صندلی‌ها را با قیمت کمتری به فروش‌ می‌رسانند. برای خرید بلیط لحظه آخری کافیست به یکی از سایت‌های معتبر مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه با سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه بلیط هواپیما، هتل و ... با کمترین هزینه و تضمین بالاترین کیفیت خدمات شرایطی را فراهم نموده تا مسافران بتوانند به راحتی با خرید بلیط لحظه آخری بهترین ایرلاین‌ها سفری ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنند. بنابراین کافیست بلیط ارزان را در این سایت جستجو کنید تا لیست کاملی از ارزان‌‌ترین بلیط‌ها را مشاهده کنید و با چند کلیک ساده سفر خود را قطعی کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد