موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه عید فطر ساپیا لغو شد + متن اطلاعیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا در تصمیمی غیرمنتظره، شرایط فروش ویژه عید سعید فطر خود را که قرار بود از روز یکشنبه 19 فروردین ماه 1403 آغاز شود، به دلیل مشکلات سیستمی لغو کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که طبق اعلام قبلی، سایپا قصد داشت چهار محصول اطلسکوییک GX-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC، ساینا S با استاندارد 85 گانه و سهند تیپ S را در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش ویژه عید فطر عرضه نماید.

طبق جزئیات اعلام شده، ثبت نام برای این طرح فروش قرار بود از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 19 فروردین ماه آغاز شود و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اما در نهایت، گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، لغو این طرح فروش را به اطلاع مشتریان رساند.

در متن اطلاعیه لغو فروش آمده است: "به اطلاع مشتریان گرانقدر می‌رساند، با عنایت به مشکلات سیستمی پیش آمده در خصوص اجرای طرح فروش بخشنامه شماره 4333، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات گروه سایپا ویژه عید سعید فطر لغو شده و متعاقباً شرایط فروش محصولات گروه سایپا، اطلاع‌رسانی خواهد شد."

این تصمیم ناگهانی سایپا در حالی اتخاذ شده که بسیاری از متقاضیان خرید خودرو، آماده حضور در این طرح فروش بودند. حال باید منتظر ماند و دید که گروه سایپا چه شرایط جدیدی را برای فروش محصولات خود در آینده نزدیک ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد