موضوعات داغ

جتور تراولر T2 به ایران آمد، شاسی بلند جدید گروه بهمن را بشناسید + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن، به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور، قصد دارد تا آخرین محصول جدید چینی خود را با نام جتور T2 یا تراولر T2 به بازار ایران معرفی کند. در جدیدترین تصاویر اختصاصی خودروبانک این خودرو در حال گذراندن مراحل فنی و قانونی در شهرک آزمایش تهران رویت شده است. به همین مناسب نگاهی به خودرو احتمالا مونتاژی جدید گروه بهمن انداخته ایم.

معرفی جتور T2 یا تراولر T2

این خودرو که یک آفرودر جدید و کاملاً متفاوت از محصولات فعلی بهمن محسوب می‌شود، ظاهری شبیه به ترکیبی از فورد برانکو و لندروور دیفندر خواهد داشت.

با نگاهی به طراحی ظاهری جتور T2، می‌توان به راحتی الهام طراحان این خودرو از دو مدل محبوب آفرود یعنی برانکو و دیفندر را دریافت. نمای جلویی آن که شباهت زیادی به فورد برانکو دارد، با چراغ‌های جلوی افقی و جلوپنجره عریض و زاویه‌دار، نمایی قدرتمند و جسورانه را به این آفرودر چینی بخشیده است. در عین حال، بخش عقب جتور T2 با طراحی مشابه لندروور دیفندر و چراغ‌های عقب مستطیل شکل، زوایای تیز و خطوط اریب، حس یک خودروی آفرودی سنگین و توانمند را به بیننده القا می‌کند.

جتور T2 با طراحی جعبه‌ای و آفرودی خاص خود، نمایی کاملاً متفاوت از سایر خودروهای موجود در بازار ایران ارائه می‌دهد. این خودرو در دو نسخه 5 و 7 نفره به بازار عرضه خواهد شد تا گزینه‌های متنوع‌تری را برای خریداران فراهم آورد.

>معرفی جتور T2 یا تراولر T2

فضای داخلی تراولر T2

کابین جتور T2 نیز از طراحی مدرن و الهام گرفته از خودروهای الکتریکی بهره می‌برد. یک نمایشگر بزرگ مستطیلی شکل در مرکز داشبورد قرار گرفته است که اکثر تنظیمات سیستم صوتی، چندرسانه‌ای و دیگر امکانات خودرو از طریق آن قابل دسترسی و کنترل هستند. فرمان و کلاستر دیجیتالی با طراحی جدید خود نیز ظاهری مدرن و جذاب را به کابین این خودرو بخشیده‌اند. همچنین برای هماهنگی و تطابق بیشتر فضای داخلی با نمای خارجی آفرودی، از خطوط مستقیم و طرح‌های مستطیلی در طراحی فضای داخلی کابین جتور T2 استفاده شده است.

فضای داخلی تراولر T2

مشخصات فنی تراولر T2

در بخش مشخصات فنی، جتور T2 با دو گزینه موتور بنزینی توربوشارژر ارائه خواهد شد. نسخه پایه از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر با 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور که در سایر محصولات چری از جمله تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرومکس، فونیکس FX (چری اومودا 5) و آریزو 6 جی‌تی نیز استفاده شده است، به یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته متصل خواهد بود.

گزینه قوی‌تر جتور T2 مشخصات فنی مشترکی با پرچم‌دار تیگو 8 پرومکس خواهد داشت. بنابراین یک پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با 261 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور را در این نسخه شاهد خواهیم بود. جعبه دنده این مدل نیز یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته خواهد بود. مطابق انتظارات، هر دو نسخه از سیستم انتقال نیروی چهار چرخ محرک (4WD) بهره خواهند برد تا عملکرد آفرود مطلوبی را ارائه دهند.

همچنین نسخه هیبریدی این خودرو در کشور چین عرضه می‌شود اما بر اساس اطلاعات بدست آمده نسخه 2 لیتری توربوشارژ این خودرو در کشورمان عرضه خواهد شد.

جتور تراولر T2

امکانات رفاهی و ایمنی جتور تراولر T2

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، جتور T2 مجهز به تجهیزات مدرن و کاربردی متعددی خواهد بود. دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه هوای اتوماتیک دو منطقه‌ای، دریچه‌های تهویه مجزا برای سرنشینان عقب، پورت‌های شارژ برای سرنشینان عقب، پریز برق 220 ولت در بخش عقب، دسته دنده الکترونیکی شیفت‌بای‌وایر، امکان تنظیم حالت‌های مختلف رانندگی، کروز کنترل هوشمند، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی و سیستم ورود و استارت بدون کلید تنها بخشی از تجهیزات این آفرودر چینی در نسخه فول‌آپشن آن خواهند بود.

فضای جتور تراولر T2

قیمت جتور تراولر T2

گفته می‌شود قیمت نسخه فول آپشن جتور تراولر T2 در امارات متحده عربی حدود 146 هزار درهم معادل 39,752 دلار است و در ماه 750 دستگاه از این خودرو در تیپ های مختلف به فروش می‌رسد. مشتریان برای خرید این خودرو پرطرفدار در صف انتظار 3 تا 4 ماهه قرار می‌گیرند. البته باید منتظر ماند و دید که این خودرو با چه قیمتی برای بازار ایران حضور خواهد یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد