موضوعات داغ

شرایط جدید فروش تندر 90 پارس خودرو و برلیانس H320 + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا جدیدترین شرایط فروش دو مدل خودروی تندر 90 و برلیانس H320 را اعلام کرد.
در طرح جدید سایپا، دو روش پیش فروش تک ودیعه‌ای و همچنین پیش فروش اعتباری در نظر گرفته شده که روش اول هر دو مدل تندر 90 و برلیانس H320 را در بر می‌گیرد، اما در روش دوم تنها خودروی برلیانس H320 گنجانده شده است.
- پیش فروش تک ودیعه‌ای
در این طرح فروش، همانطور که گفتیم دو مدل خودروی برلیانس H320 با موعد تحویل بهمن ماه 95 و همچنین تندر 90 با موعد تحویل اسفندماه 95 گنجانده شده است که برای برلیانس H320 مبلغ پیش پرداخت 15 میلیون تومانی در کنار سود مشارکت 23 درصد و سود انصراف سالیانه 21 درصد تعیین شده است.
تندر 90 را هم با دو پیش پرداخت 15 میلیون تومانی و 20 میلیون تومانی می‌توان ثبت نام کرد که سود مشارکت و سود انصراف سالیانه 16 درصد دارد.
- پیش فروش اعتباری
برلیانس H320، تنها گزینه موجود در این روش خواهد بود که برای خرید آن مبالغ پیش پرداخت 15 میلیون تومانی و 20 میلیون تومانی تعیین شده و می‌توان با 3 چک چهار ماهه، 3 چک شش ماهه، 6 چک چهار ماهه و یا 9 چک چهار ماهه نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام کرد.
موعد تحویل این ماشین در تمامی روش‌های بازپرداخت، بهمن ماه 95 عنوان شده و سود مشارکت در این طرح بسته به انتخاب بازپرداخت، به ترتیب 10، 18 و 20 درصد تعیین شده است، درحالی که سود انصراف سالیانه برای تمامی شرایط 22 درصد خواهد بود.

div class="row">

شرایط فروش جدید سایپا

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/23
سایپا همیشه عادت داره قیمت تمام شده رو اعلام نکنه تا چند ماه آینده که ماشین میده دست مشتری ، دوباره ماشین گرون میشه و قیمت جدید و زیاد رو بکشه رو ماشین و حالشو ببره و مشتری هم دو دستی بزنه تو سر خودش . نخرین مردم نخرین . این روش فروش غیر قانونیه .
1395/6/25
ایولا داری رفیق. کاش دونفر به این متن شما احترام میذاشتن، ولی چه باید کرد، مردم ایران ندید بدید هستن و هر اشغالی رو مثل برلیان میخرن. آشغال بخر تر از مردم ایران هیچکجای دنیا نیست.
1395/6/23
قشنگ مشخصه که میخوان برلیانسو از چرخه تولیدشون خارج کنن چون اگه دقت کنید قیمت برلیانسو تو جدول نوشته قطعی ولی تندر و نوشته قیمت روز. !!!!!!!! نکن آقا زشته این کارا !!!!!!!
1395/11/2
در آذر ماه برای خرید تندر 90 هیجده میلیون ودیعه گذاشتم تاریخ تحویل را خرداد 96 زدند ولی شما میگویید اگر الان ثبت نام کنید اسفند 95 خودرو تحویل داده می شود ؟
1395/12/15
به نظر من یکی از ماشین های سایپا H320هست ،ولی نصبط به اون چیزی که باشه هنوز نیستش ؛ولی میتونه باشه.


به اومید موفقیت .😊.
فیلم بررسی تیگو 8 پرو e پلاس
فیلم بررسی تیگو 8 پرو e پلاس
کامان ریل چیست؟
کامان ریل چیست؟
رنو کپچر جدید در هفته آینده رونمایی خواهد شد
رنو کپچر جدید در هفته آینده رونمایی خواهد شد
نسخه جدید هیوندای سانتا کروز معرفی شد، به روزرسانی تنها پیکاپ هیوندای
نسخه جدید هیوندای سانتا کروز معرفی شد، به روزرسانی تنها پیکاپ هیوندای
نگاهی به ون کراس اوور عجیب تویوتا X-Van Gear
نگاهی به ون کراس اوور عجیب تویوتا X-Van Gear
کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد
کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد