موضوعات داغ

راننده مورد علاقه پوتین در تصادف کشته شد + فیلم

عکس مطلب اول
راننده شخصی ولادیمر پوتین، رئیس جمهور فعلی روسیه که سوار بر یک دستگاه خودروی BMW سری 7 بوده است، در مسکو پس از حادثه تصادف شاخ به شاخ کشته می‌شود.
در زمان تصادف، رئیس جمهور فعلی روسیه یعنی ولادیمر پوتین در اجلاس سران G20 در کشور چین حضور داشته است. با این حال راننده مورد علاقه پوتین که نامش به مطبوعات داده نشده است، با خودروی شخصی پوتین در حال رانندگی بوده که بر اثر سانحه تصادف کشته می‌شود.
در این حادثه، خودروی مشکی رنگ ولادیمر پوتین از نوع BMW سری 7 در حال رانندگی در بزرگراه مسکو بوده است، ولی از لاین مقابل یک دستگاه مرسدس بنز CLS با سرعتی بسیار بالا کنترل خود را از دست می‌دهد و وارد خط مقابل می‌شود تا در نهایت خودروی ولادیمر پوتین طعمه این سرعت بالای مرسدس بنز CLS شود. پس از این حادثه، رسانه‌های روسی گزارش دادند که راننده BMW سری 7 در دم جان باخته است.
گفتنی است که بزرگراه "کاتوزفسکی" یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های مسکو به شمار می‌روند، اما پس از وقوع حادثه تمامی خطوط حرکتی این خیابان بسته می شود. این حادثه همچنین نشان می‌دهد که حتی باتجربه‌ترین رانندگان جهان با سابقه‌ای حدودا 40 ساله هم از خطر تصادف در امان نیستند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/23
راننده بنزه چی شد؟ زنده موند یا مرد؟ البته بنظر میومد بنزه کمتر آسیب دیده
1395/6/23
چقدر لاین داره بزرگراهش، جون میده برای لایی کشی
1395/6/24
چقد احمقن
خب اون وسط رو ببنديد !!