موضوعات داغ

رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایندگی 322 گودرزی، یکی از نمایندگان شرکت مدیران خودرو، در مراسمی ویژه از آخرین محصول لوکس این شرکت رونمایی کرد. فونیکس آریزو 8، سدان لوکس و مونتاژی مدیران خودرو، با حضور مدیران ارشد، اصحاب رسانه و برخی از مشتریان و علاقه‌مندان، به طور رسمی معرفی گردید.

این نمایندگی که علاوه بر محصولات فونیکس، خودروهای ام‌وی‌ام را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 8

این سدان مونتاژی با طول 4.8 متر در رده سدان‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد و به زودی در خیابان‌های کشور حضور خواهد یافت. قلب تپنده این خودرو، یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه قدرتمند، که تاکنون در هیچ خودروی سدان داخلی دیگری به کار نرفته است، نیروی محرکه خود را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. با شتاب رسمی 7.6 ثانیه، فونیکس آریزو 8 یکی از سریع‌ترین و پرتوان‌ترین محصولات داخلی محسوب می‌شود.

فونیکس آریزو 8

این خودرو، با داشتن لیست کاملی از تجهیزات رفاهی و ایمنی و همچنین سیستم‌های کمک راننده پیشرفته، لقب لوکس‌ترین سدان مونتاژی را به خود اختصاص داده است. سیستم صوتی آریزو 8 با 12 اسپیکر از برند سونی و 2 ساب‌ووفر در جلو و عقب، تجربه صوتی بی‌نظیری را برای سرنشینان فراهم می‌آورد. تزئینات نورپردازی این خودرو روی درهای عقب با یک منوی اختصاصی با نام "اتمسفر لایف" قابل تنظیم است. سیستم تهویه مطبوع فونیکس آریزو 8 نیز با چند رایحه خوشبو کننده قابل تنظیم، فضایی دلپذیر و متمایز را برای سرنشینان خلق می‌کند.

رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی

در کنار این موارد، آریزو 8 دارای امکانات و ویژگی‌های دیگری از جمله سقف پانوراما، فناوری LED چراغ‌ها، نور بالای اتوماتیک، کروزکنترل تطبیقی، صندلی‌های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه‌ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، صفحه آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، نورپردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی و تنظیم حالت رانندگی است. از نظر ایمنی نیز، این خودرو مجهز به 10 کیسه هوای 14 نقطه‌ای شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، جانبی جلو و عقب، پرده‌ای و زانوی راننده و سرنشین است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/2/26
اکسلش تو چه سرعتی جدا میشه؟
1403/2/27
خوشگله مثل x55 اکسلش درنیاد خوبه