موضوعات داغ

بهترین جک دو ستون ایرانی چیست؟

عکس مطلب اول

جک بالابر خودرو یکی از محصولات بسیار مهم و کاربردی در صنعت خودرو به شمار می‌رود. امروزه برای بررسی خیلی از مسائل فنی تعمیرات خودرو از قبیل بررسی زیربندی خودرو و تعمیرات گیربکس و بررسی جلوبندی و حتی تعمیر چرخ‌ها از بالابرها استفاده می‌شود.

جک دو ستون چیست

جک دو ستون یکی از پرکاربردترین محصولات از خانواده بالابرهاست که امروزه در خیلی از تعمیرگاه‌ها و حتی نمایندگی‌های خدماتی خودرو مثل نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایپا به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. عموما برای درآوردن گیربکس و بررسی جلوبندی از جک دو ستون استفاده می‌شود.لازم به ذکر است که حتی برای بررسی برخی از نشتی‌های مود در موتور و همچنین گیربکس خودرو بالای جک رفته و پس از لیفت شدن توسط جک دو ستون زیر بندی خودرو بررسی می‌شود.

از جمله دلایلی که خرید جک دو ستون پیشنهاد می‌شود می‌توان به هزینه‌های زیاد زدن چال سرویس اشاره کرد.البته این موضوع هم حائز اهمیت هست که خیلی از تکنسین‌های خودرو که فضای کارگاهشان اجاره‌ای هست و مالک اجازه زدن چال سرویس را نداده و تکنسین چاره‌ای جز استفاده از جک دو ستون ندارد.یکی دیگر از مزایای استفاده از جک دو ستون می‌توان به ظاهر بهتر کارگاه و همچنین استفاده بهینه‌تر از فضای کارگاه اشاره کرد.

بهترین جک دو ستون ایرانی چیست؟

یکی از پرتکرارترین سؤال مطرح شده این است که بهترین جک دو ستون ایران چیست.در پاسخ به این سؤال باید گفت که جک‌های مونتاژی یا تولیدشده در ایران باید به یک سری از برندهای موجود از قبیل پاریزان صنعت،پرزان صنعت، apo، gufka، puli و.. نام برد.از بین مواردی که گفته شد از نظر کیفیت ساخت و دوام و قدرت موتور می‌توان به جک دو ستون گوفکا (gufka) بهترین جک حال حاضر بازار گفت.

معرفی جک دو ستون گوفکا

جک دو ستون گوفکا بهترین جک موجود در بازار امروز در بازه قیمتی متوسط بازار هست که نسبت به رقیبان هم قیمت خودش مانند puli و fanbao و sct بهترین گزینه برای خرید هست.جک دو ستون گوفکا دارای یک پاور پک ایتالیایی و قطر بدنه 3 میلی‌متری و سیلندرهای فوق‌العاده با کیفیت به همراه پکینگ خارجی هست.این جک دو ستون دارای ظرفیت 4 تنی بوده که تکنسین‌های خودرو به راحتی می‌توانند حتی ماشین‌های 8 سیلندر که عموما دارای وزن بیشتری نسب به خودروهای داخلی و خارجی‌های 4 و 6 سیلندر هستند را بدون آسیب دیدن،بالا ببرند.

مزایای جک دو ستون گوفکا

این جک دو ستون دارای ظرفیت 4 تن بوده و ورق صنعتی داشته که ضخامت آن 3 میلی‌متر می‌باشد.یکی از ویژگی‌های مهم جک دو ستون گوفکا که این جک رو نسب به سایر رقبا متمایز کرده و به آن برتری داده می‌شود به پاراشوت ولو اشاره کرد.این آپشن کارش قفل‌کردن سیلندرها هنگام خالی شدن ناگهانی سیلندر از روغن است به طوری که بنا بر هر دلیلی اگر روغن موجود در سیلندر خالی شود سیلندر به طور خودکار قفل شده و خودرو به هیچ‌وجه سقوط نمی‌کند و آسیب و خرابی به بار نمی‌آید.این ویژگی در هیچ‌کدام از جک‌های فعلی موجود در بازار وجود ندارد.

مشخصات فنی جک دو ستون گوفکا عبارت است از:

• سیستم ایمنی اضافه‌بار

• سیستم ایمنی پارگی سیلندر

• سیستم ایمنی قفل بازوها(دندانه‌ای)

• سیستم ایمنی قفل مکانیکی گلویی و مجموعه آن(ماهکی)

• بازوهای نامتقارن جهت اطمینان و ثبات بیشتر خودرو در زمان بالا و پایین رفتن بالابر

• تک فاز و سه فاز

• توان موتور 2.2 کیلووات

• ارتفاع 190 سانتی‌متری

• ظرفیت وزنی 4 تن

مقایسه جک دو ستون گوفکا و لانچ

جک لانچ (lunch) که یکی از بهترین جک‌های موجود در بازار هست که به خاطر معروفیت برند لانچ طرفدار زیادی دارد اما ما می‌خواهیم اینجا به بررسی و مقایسه این دو جک دو ستون بپردازیم.هر دو جک دارای ظرفیت وزنی 4 تن هستند.ارتفاع نهایی بالابر لانچ 180 سانتی‌متر هست اما همان‌طور که بالا گفته شد ارتفاع نهایی جک دو ستون گوفکا 190 سانتی‌متر هست.جک دو ستون لانچ قفل کن ایمنی پاگی شیلنگ(پاراشوت ولو) ندارد اما جک دو ستون گوفکا این آپشن را دارد.پاور پک و سیلندرهای هردو جک یکسان می‌باشد.جک دو ستون لانچ قیمت به مراتب بالاتری نسبت به جک دو ستون گوفکا دارد.

جمع‌بندی

با بررسی‌های انجام‌شده در بالا و مطالبی که گفته شد این مسئله کاملا مشهود است که شما می‌توانید با یک هزینه متوسط یک جک دو ستون گوفکا با کیفیت خیلی خیلی بالاتر نسبت به رقبای هم قیمت و حتی با قیمت به مراتب بیشتر تهیه کنید و این پیشنهاد مجموعه ما با سابقه فعالیت طولانی‌مدت در حوزه است.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات تکمیلی بیشتر شما می‌توانید با شماره 09118885331 تماس بگیرید تا واحد فروش مجموعه در خدمت شما عزیزان باشد.

همچنین برای مطالعه بیشتر و آشنایی با وب‌سایت دیاگ لند به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات تعمیرگاهی ایران، می‌توانید به آدرس DiagLand.com مراجعه کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد