موضوعات داغ

پیکاپ چری با ظاهری شبیه به تیگو 9 و برند جیکو + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

بار دیگر رسانه‌های چینی، تصاویر رندر شده از پیکاپ چری را منتشر کرده‌اند. البته تصاویر جدید این خودرو را با ظاهری شبیه به یک مدل تولید انبوه نمایش می‌دهد. ظاهر بخش جلو و میانی این خودرو به مدل تیگو 9 شباعت بسیاری دارد. همچنین برخی رسانه‌ها از احتمال عرضه پیکاپ چری با برند جیکو خبر داده‌اند.

در روزهای آخر سال 2022 میلادی، چارلی ژانگ معاون اجرایی چری اینترنشنال برنامه‌های رسمی این خودروساز برای توسعه یک پیکاپ را اعلام کرد. در همان زمان مشخص شد که چری در حال توسعه چند مدل مختلف با شاسی یکپارچه و قوای فنی پلاگین هیبریدی است. علاوه بر آن‌ چری تصمیم دارد یک پیکاپ تمام الکتریکی بسازد و مدل‌های بنزینی را نیز برای صادرات تولید کند.

چری نخست برنامه تولید پیکاپ خود را از طریق همکاری با مشترک با برند ZX پیش برد. در آگوست سال 2023، مدل‌های آزمایشی زد ایکس ویشی 1986 با برند چری در کارخانه این شرکت مشاهده شده‌اند. همچنین برخی مدل‌های پیکاپ بدون اتاق بار به تولید رسیده بودند.

فورد رنجر

با آغاز سال جاری، حدس و گمان‌ها پیرامون پیکاپ چری ادامه یافت. وب‌سایت معتبر و آمریکایی کاراسکوپس، چند رندر از محصول جدید چری را منتشر کرد. طراحی پیکاپ چری نیز ترکیبی از کراس‌اوورهای هیوندای توسان و تیگو 7 پرو هیبریدی بود.

در نهایت هفته گذشته، تصاویر جدیدی از پیکاپ چری در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شدند. برخلاف رندرهای آمریکایی، نمای پیکاپ چری به محصولات فعلی این برند همانند تیگو 9 یا جیکو 8 شباهت دارد. براساس گفته‌های مدیران چری، پیکاپ این شرکت رقیب اصلی فورد رنجر در بازارهای صادراتی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد