موضوعات داغ

اعلام زمان پخش اولین قسمت از برنامه گرند تور جرمی کلارکسون + فیلم

عکس مطلب اول
اولین پیش نمایش ویدیویی از برنامه پرحرف و حدیث تور بزرگ (The Grand Tour) با حضور سه مجری محبوب "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" منتشر شد و قرار است از ماه نوامبر سال جاری بر روی سرویس‌های ویدیویی آمازون پخش شود.
برنامه گرند تور که توسط آمازون ساخته شده و با سه مجری محبوب خودرویی یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، براساس اعلام رسمی آمازون و همچنین تاریخی که در ویدیو آمده است، اولین قسمت آن از 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" پخش خواهد شد. اگر این تاریخ را به شمسی تبدیل کنیم، می‌توان گفت که طرفداران این سه مجری محبوب بار دیگر می‌توانند برنامه مورد علاقه‌شان را که صد در صد جایگزین "تخت گاز" بریتانیا شده است، از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری تماشا کنند.
برخلاف فصل جدید تاپ گیر که حتی با انتشار پیش نمایش امیدی به درخشش و محبوبیت قبلش نبود. با نگاهی به پیش نمایش "تور بزرگ" می‌توان جذابیت و هیجان این برنامه را با هنرنمایی سه مجری محبوب "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" درک کرد.
در این پیش نمایش، ماشین‌هایی نظیر آلفارومئو 4C اسپایدر، مزدا MX-5 میاتا، زنوو E10 S، استون مارتین ولکان، فراری لافراری، پورشه 918 اسپایدر، مکلارن P1 و همچنین یک دستگاه هلیکوپتر نظامی دیده می‌شود که در این ویدیو 30 ثانیه‌ای گنجانده شده‌اند. هرچند ماشین‌ها و اتفاقات بسیار جالبی وجود دارند که پس از پخش برنامه مشخص می‌شوند.
طبق گفته سازندگان برنامه گرند تور، بیشتر جلسات فیلمبرداری در ایالت متحده، انگلستان و آلمان انجام می‌شود و در خلال این‌ها، جلسات محدودی هم در سایر کشورها و شهرها برگزار خواهد شد. برای راه اندازی این برنامه هم آمازون فعلا 36 قسمت را در قرارداد خود قید کرده که در سه فصل 12 قسمتی به نمایش در می‌آید.
در ادامه می‌توانید پیش نمایش برنامه "The Grand Tour" که توسط تیم خودروبانک برای شما خوانندگان آماده شده است را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/27
That's gonna be awesome
1395/6/27
عالی بود، البته من حتی پیش نمایش های تخت گاز بدون سه مجری قبل رو هم ندیدم که بگم این بهتره یا نه، البته جواب این سوال صد در صد بله هست.
اون هلیکوپتر نظامی هم نشون داد که حتی اگه BBC هم نباشه بازم دستشون برای استفاده از هر وسیله ای بازه،چون خیلی ها دیدم(تو نظرات سایت های ایرانی) که به همچین مواردی اشاره میکردن و میگفتن که BBC دستش بازه و میتونی هرکاری بکنه.
فقط حیف که دیگه نمیشه با دوبله فارسی دید که برای من به شخصه لذت بیشتری داره با دوبلش، مخصوصا دوبله BBC فارسی،البته زبان اصلی هم کیف خودشو داره.
1395/6/27
این برنامه روی سایت آمازون قرار میگیره؟
1395/6/28
ایول
1395/9/1
یک سوال میپرسم لطفا جواب بدین
این برنامه رو چطور میشه دید و چه روز هایی برنامه رو نشون میده؟؟؟؟
خواهش میکنم جواب بدین
1396/4/30
لطقآ یکی بگه چه ساعتی چه شبکه ی میزاره