موضوعات داغ

معرفی مدل مفهومی عجیب و فوق العاده رنو + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی رنو پیش از اینکه صحبتی از یک کانسپت جدید به میان آورد، در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 در یک حرکت کاملا غافلگیرانه، جدیدترین کانسپت خود را با نام "ترزور (Trezor)" معرفی کرد. خودرویی اسپرت و کاملا آینده‌نگر که برای آن سیستم محرکی تمام الکتریکی ترتیب داده شده است.
خودروی اسپرت رنو با زبان طراحی نسل جدید این کمپانی و با طول کلی 4.7 متری توسعه پیدا کرده است و از برخی ویژگی‌های پیشرفته و آینده نگرانه پیروی می‌کند. یکی از نکات جالب توجه طراحی این خودروی اسپرت، شیشه‌های قرمز رنگ و یک تکه آن است که از چهار گوشه کابین مربعی، سه گوشه جلو و اطراف آن را در بر گرفته است. دیگر طراحی منحصر به فرد این ماشین هم نحوه باز شدن درب آن و ورود سرنشینان به داخل کابین است. اگر به گالری تصاویر دقت کرده باشید، خواهید دید که سقف خودرو به همراه کاپوت جلو به صورت یک تکه ساخته شده که برای ورود به داخل کابین می‌بایست هر دوی آنان را بالا داد تا به کابین دسترسی پیدا کرد.

خودروی مفهومی رنو

نه تنها یک طراحی ظاهری بسیار چشم نواز برای این اتومبیل ترتیب داده شده، بلکه الگوهای طراحی آن باعث شده ضریب آیرودینامیکی 0.22 بدست آید که در زبان خودرویی بسیار آیرودینامیکی تلقی می‌شود، حال در کنار وزن تنها 1600 کیلوگرمی می‌توان عملکرد قابل ملاحضه‌ای را برای آن متصور شد.
برای بخش مولد قدرتی هم شرکت سازنده از سیستم رانشی خودروهای فرمول E استفاده کرده که می‌تواند قدرتی 350 اسب بخاری و گشتاوری 380 نیوتن متری به چرخ‌های عقب تحویل دهد. شاید در ظاهر این مقدار قدرت و گشتاور چندان زیاد به نظر نرسد، ولی در عمل می‌تواند شتابی صفر تا صد کمتر از 4 ثانیه را برای ترزور رقم بزند. مجموعه باتری‌های خودرو هم به دو بخش تقسیم شده‌اند که برای ایجاد تعادل وزنی، یکی از آنان در جلوی اتومبیل و دیگری در عقب اتومبیل جاسازی شده‌اند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/13
ما كه بلاخره نفهميديم از كجاش بايد سوار شد
1395/7/13
من هیچ حرفی ندارم!!! فقط میخوام رنو رو ایستاده تحسین کنم.مرسی رنو! مرسی!
1395/7/14
آخه من نمیدونم مردم چی نظر میدن . آخه خدایی تو این آشغال بشینی جایی رو می بینی ؟ از کجا باید سوار شد ؟
دید اطراف ماشین داغونه هیچ جایی رو نمیتونید ببینید . بعد میگن ما رنو رو فلان میکنیم .
کانسپت فقط BMW که خیلی خیلی به واقعیت نزدیکه و قابل تولیده مثل i8
1395/7/14
اخه مهندس چند بار سوارش شدی که... می خوری ی کانسپت از bmw دیدی حرف میزنی
1395/7/14
برای اینکه اطراف خودتو بهتر ببینی میتونی سوار الاغ شی .
از هر طرف هم بخوای میتونی سوارش شی.
آخه مهندس تو از این ماشین سر در میاری میای بیخود اظهاره نظر میکنی!!!!؟
1395/7/15
لازم نیس جایی رو ببینی خودرانه.