موضوعات داغ

گرهمایی جنسیس کوپه سواران در تهران

عکس مطلب اول
این هفته تهران چندین گردهمایی خودروهای مختلف را به خود دیده است. روز گذشته نیز گرهمایی جنسیس کوپه سواران در پارکینگ مجموعه ی ورزشی آزادی با حضور جمعی از مالکان و علاقه مندان این کوپه‌ی اسپرت برگزار شد. در این گرهمایی ده‌ها عدد هیوندای جنسیس کوپه نسل اول و چند عدد نیز مدل فیس لیفت شده حضور یافتند.
هیوندای جنسیس کوپه اولین خودروی کوپه‌ی دیفرانسیل عقب کمپانی هیوندای است که با هدف رقابت با ماسل کارهای مشهور امریکایی وارد عرصه‌ی تولید شد. این خودرو از زمان عرضه‌ی خود در سال ۲۰۱۰ به بازار کشورمان نیز وارد شد و در خلا نبود رقبای امریکایی و همچنین قیمت بسیار بالای رقبای آلمانی توانست توجه بسیاری از علاقه مندان به کوپه‌های اسپرت را به خود جلب کند و به موفقیت خوبی در بازار دست پیدا کند. این خودرو در سال ۲۰۱۳ یک فیس لیفت را نیز به خود دید و با چهره‌ی جدیدی به بازار عرضه شد. البته نمونه‌ی فیس لیفت شده در کشورمان تنها در بازه‌ی محدودی وارد شد و به همین خاطر تعداد آن کمتر از نسل اول است. جنسیس فیس لیفت عرضه شده در بازار کشورمان از نظر پیشرانه با نسل اول مشابه است اما به جای جعبه دنده‌ی شش سرعته از یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته برخوردار است.

حنسیس کوپه

پیشرانه‌ی جنسیس کوپه یک نمونه‌ی ۶ سیلندر وی شکل به حجم ۳.۸ لیتر است که می تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. چنین نیرویی به جنسیس کوپه شتاب صفر تا صدی معادل 6.4 را به ارمغان آورده است و دستیابی به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت را نیز برای این خودرو میسر کرده است. جعبه دنده‌ی مورد استفاده در جنسیس کوپه نیز شش سرعته‌ی اتوماتیک و ساخت کشور آلمان است.
هیوندای جنسیس کوپه امروز در بازار کشورمان به صورت صفر کیلومتر وجود ندارد و نمونه‌های دست دوم آن بسته به سال تولید و کارکرد خود قیمتی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان دارند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/9
خز کوپه😄
1395/11/24
تا بسوزه چشم حسودان
1396/2/26
شما پرايدتو سوار شو
1395/8/9
راست میگن صدی ۱۸ هم میسوزونه؟
1396/2/26
خير متوسط صدي 10 الي 11
1395/8/9
اسباب بازی.
1395/8/10
حیف که دیگه وارد نمیشه😔
1395/8/10
نسبت به قیمتش فوق اولادس مخصوصا شتاب بسیار بالا هندلینگ بسیار عالی گیربکس zF که ماله المان هستش و رو فولوکس واگن و بنز و....هستش لنت هایه فابریکی برمبو که رویه ماشینایی همچون نیسان GT_R و مازراتی هست.... هستش موتور 3.8 لیتری دیفرانسیل عقب و با همکاری فورد امریکا ساخته شده و در حاله حاضر نمونه ی یکی دو لکه رنگش 2010 حدود 80 تا 90 تومن و 2011 بدون رنگ 100 تا حدودا 110 که در سایت باما بسیار زیاد موجود هستش
1395/11/24
خير از صدي هست مصرف ميكنه تا ١٣